Kleurcode vinden & Lakstift kopen
YoupB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19

Gepost: 16 oktober 2011 08:14 PM

Goedemiddag,

Vorige week een lelijke witte NL-sticker verwijderd aan de achterzijde van mijn mooie grijze VTR uit ‘97, alwaar ik wat kleine deukjes en een kras(je) aantrof waar de lak af is; de sticker zat er dus met een reden..! Professioneel aanpakken is niet aan de orde, echter optisch een beetje bijstippen met een lakstift wil ik graag doen. Hoe/waar vind ik de kleurcode en waar kan ik vervolgens een lakstift kopen?

Heb de Saxo inmiddels zo’n 3 maanden in mijn bezit, gekocht bij een handelaar, dus niet alle officiele documentatie is aanwezig…

Alvast bedankt!

Groeten Youp

P.s. puur voor de show een foto van mijn Saxo in de bijlage!

Afbeelding Bijlagen
Saxo 1.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 16 oktober 2011 11:42 PM
  [ # 1 ]

kleurcode kan je vinden op de website van dupont of even langs een locale carrosserier gaan en vragen of hij een beetje lakstift voor je heeft. In BE weet ik wel een adresje… 

code staat soms op de stijl van de bestuurdersdeur soms in de motorruimte waar de schokdempers vastgemonteerd zijn. (wel zichtbaar van boven)

Je kan eerst eens proberen met een krassenverwijderaar .

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7581

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 17 oktober 2011 12:12 AM
  [ # 2 ]

Met een beetje geluk heeft de citroendealer er ook nog wel liggen hoor.

Profiel  

Revz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

- Saxo VTS 1.6-16V
Gepost: 08 april 2012 08:50 PM
  [ # 3 ]
K_saxo schreef:

kleurcode kan je vinden op de website van dupont of even langs een locale carrosserier gaan en vragen of hij een beetje lakstift voor je heeft. In BE weet ik wel een adresje… 

code staat soms op de stijl van de bestuurdersdeur soms in de motorruimte waar de schokdempers vastgemonteerd zijn. (wel zichtbaar van boven)

Heb je een link naar de juiste webpagina van dupont? Ik kan het niet vinden.
De motorkap van mijn Saxo heeft wat steenslag gehad en nu wil ik paar puntjes wegwerken met lakstift.

Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 09 april 2012 01:38 PM
  [ # 4 ]

http://www.dupontrefinish.nl/portal/nl?page=2.0_Products  dan op kleurformules klikken in nieuw venster voorwaarde aanvaarden

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook