6 van de 10
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

Zwaaiend handje
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 20 oktober 2011 08:30 PM
  [ # 76 ]

bye1 bye2 bye bye nice day bye

Het schijnt in de mode te zijn op het moment Cool  .....  doei

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6103

Gepost: 20 oktober 2011 09:08 PM
  [ # 77 ]

Ik heb vandaag naar niemand gezwaaid en niemand heeft naar mij gezwaaid. Wel kwam ik tijdens het fileflirten in de bijzonder vroege avondspits een leuke blonde dame in een oude Saab 900 tegen. Ik had wel willen zwaaien, zo leuk was de auto en zo leuk was de dame. Ik had zelfs wel m’n neus tegen het bijrijders raam willen drukken en er met m’n tong aan willen likken, maar dat is een beetje gevaarlijk in de file. IK heb het dus maar gelaten bij een glinsterende knipoog.

Maar nu neem ik mijn petje af. Voor een mede citrofiel. Voor het schrijven van zo’n prachtig stuk op de voorpagina. O, en deze:  very good

Profiel  

Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253

Gepost: 20 oktober 2011 09:37 PM
  [ # 78 ]

Mooi stukje inderdaad op de voorpagina. Wellicht zijn we nu met z`n alle wel het bekijkcijferkanon van het forum, dus dan kunnen we maar een ding doen. En dat is zwaaien naar de mensen die dit topic lezen!  bye2 bravo clap salut nice day doei mogguh doei bye2 bravo clap salut nice day doei mogguh doei bye2 bravo clap salut nice day doei mogguh doei bye2 bravo clap salut nice day doei mogguh doei

Profiel  

Sable Doré
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1288

- C1 serie II
Gepost: 20 oktober 2011 09:54 PM
  [ # 79 ]

De mooiste post tot noch toe!  ballon

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11738

- Xantia TD SX
Gepost: 20 oktober 2011 10:22 PM
  [ # 80 ]
waterman schreef:

SM-rijders groeten elkaar door middel van het opsteken van een aantal vingers. Hoe meer vingers men op steekt, hoe meer motoren met al heeft versleten. Schijnt bij Nsu Ro80 rijders ook gewoonte te zijn Laughing

Ik ken hier in de buurt een garagehouder die een Ro80 heeft en in het kader van die gewoonte alleen nog z’n middelvinger opsteekt. Maar hij heeft dan ook nog z’n eerste motor erin Cool

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1337

Gepost: 20 oktober 2011 11:09 PM
  [ # 81 ]
waterman schreef:

Schijnt bij Nsu Ro80 rijders ook gewoonte te zijn Laughing

Dat was ooit wel de gewoonte (is misschien wel broodje aap verhaal). Nu in ieder geval niet meer, want ze hebben kunnen profiteren van het ontwikkelwerk van Mazda.

Wij Xantia rijders zwaaien (nog) nooit tegen elkaar. Zeker niet oud genoeg.

Adri

Profiel  

Gepost: 20 oktober 2011 11:14 PM
  [ # 82 ]

Heeft misschien iets te maken met de gewoonte om van schaamte wat dieper in de fauteuil te kruipen?

Profiel  

mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 556

Gepost: 21 oktober 2011 01:32 AM
  [ # 83 ]

En weer prachtig geschreven…Hulde. Je zou schrijver moeten worden Razz

gr Mark

Profiel  

Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 oktober 2011 09:57 AM
  [ # 84 ]

Ik vond het wat flauw over de Xantia. Je zult hem maar mooi vinden en het geweldig rijden vinden.

Profiel  

Gepost: 21 oktober 2011 10:00 AM
  [ # 85 ]

Heeft niemand jou ooit geleerd niet alles zo serieus te nemen Mario? Very Happy

Profiel  

Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 oktober 2011 10:02 AM
  [ # 86 ]

Ik ben heel serieus hoor! Maar nee ik neem niet alles serieus maar als je niet weet wat je serieus moet nemen wordt het lastig! Wink.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11738

- Xantia TD SX
Gepost: 21 oktober 2011 10:11 AM
  [ # 87 ]
Breeze schreef:

Wij Xantia rijders zwaaien (nog) nooit tegen elkaar. Zeker niet oud genoeg.

Adri

Neuh. Er ís gewoon helemaal geen ‘wij Xantia-rijders’: voor ik denk 75% of meer van de Xantia-rijders is het gewoon een goedkoop wegwerphok dat naar de sloop gaat als de kachel gaat lekken Laughing Dat we hier achter dit forum zo maf zijn dat we ze ook leuk vinden is een heel ander verhaal. Cool

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 21 oktober 2011 10:22 AM
  [ # 88 ]

Een Xantia is gewoon te nieuw/normaal denk ik. Valt onvoldoende op. En dat terwijl het toch een hele fijne auto is om mee te rijden. Nee, met de Ami op pad, dan heb je altijd wel aanspraak of draaiende blikken onderweg.  Smile

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 21 oktober 2011 10:37 AM
  [ # 89 ]

Nee, met de Ami op pad, dan heb je altijd wel aanspraak of draaiende blikken onderweg.

Wel van een bepaald publiek waar ik liever niet mee gezien wil worden…....:

Jeroen

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 21 oktober 2011 10:41 AM
  [ # 90 ]

Wahahahahahahaha. Nou ja, ik ben zelf ook grijs, dus het boeit me niet zoveel. Wink
Zonder dollen: de aandacht komt van alle lagen. Zal ook het specifieke geluid zijn, er zijn altijd mensen die omdraaien als je aan komt rijden. Dat boxergeluid blijft toch speciaal wat dat aangaat.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

6 van de 10
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook