Welke autoradio kan je plaatsen in berlingo en toch nog kunnen gebruik maken van de stuurbediening en het centrale schermpje met klok?
Berlingo 2011?
Totaal aantal Berichten: 546
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Volgens mij alleen een officiele Citroen radio nieuw of gebruikt,
en dan moet ie ook nog “aangemeld” worden door een Citroendealer met z’n Lexia..
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…
geelke schreef:Berlingo 2011?
Nee,Berlingo First vorig model!
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
GSA om storingen voor te blijven, naar een citroen dealer gaan en daar advies in winnen, vaak moet de oude radio worden afgemeld, als dat een fabrieksradio was, en ieder ander merk radio heeft zijn eigen display, dus die geven geen info af, wat was er dan met je fabrieks radio?
tegenwoordig veel merken,,werken meestal met module er tussen om de bedieningen van originele radio te kunnen gebruiken.
beremans schreef:GSA om storingen voor te blijven, naar een citroen dealer gaan en daar advies in winnen, vaak moet de oude radio worden afgemeld, als dat een fabrieksradio was, en ieder ander merk radio heeft zijn eigen display, dus die geven geen info af, wat was er dan met je fabrieks radio?
De originele radio heeft niet genoeg vermogen om iets of wat degelijke speakers of versterker aan te hangen!
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
vaak zijn de fabrieks radio’s 4x35WATT, en de aftermarkt 4x55WATT, verwacht hier niet extra veel van, want dit is RMS power, en niet continu, je houd dan 21WATT over continu,de fabrieks radio’s hebben geen tulip stekkers achter op de radio zitten, maar van die kleine pinnetjes, hierop wordt een stekker gezet die aan de andere kant wel tulip-stekkers heeft, het voordeel van de aftermarkt radio’s is dan wel dat er dan ook nog een usb en aux op zit, of zelfs een handsfree carkit incl bleutooth, want dat scheelt in de bekeuringen. (180euro per gesprek) verdere info voor je radio vind je op google. heb hier nog een sonyradio/bleutooth mex-bt2700 liggen voor 60euro, deze is splinternieuw komt uit mijn vorige auto,toen ik hem had gekocht reed een audi (lease gangster) mijn achterkant in puin, en kon toen op zoek naar een andere auto, waar bij ie overbodig werd, hier op zit dan 2x out/aux/bleutooth+steaming= als je mp3 op je telefoon hebt, hij de muziek er draadloos afhaald en afspeelt.en 4x52WATT, mosfet, dus compleet voor een klein prijsje.
Totaal aantal Berichten: 546
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
We gaan duidelijk off-topic, maar ik had graag je Sony overgenomen.
Nu heb ik een Blaupunkt met al die gadgets in de Japanner…
Overigens in de Berlingo lichte vracht heb ik de aangepaste achterluidspreker draden op
oude Wharfedale Diamond boxjes aangesloten, die passen precies achter de rechterstoel.
Draden (2,5mm²) heb ik door de middenconsole getrokken.
Méér dan genoeg lawaai in de auto indien nodig.
Zie ook: Klik!
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…