Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
MGB, ok:-) Ik wil niet meer dan € 7.500 uitgeven en eisen zijn: airco, 5 deurs, Citroën. Dus dan kom je uit bij een Ambianmce uit 2009/2010.
Maar heb een hele mooi bij de dealer gezien al.
Hopelijk is volgende week de C8 verkocht, eerst geld genereren dus
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
klinkt goed , ja het zijn dure tijden maar hoop voor je dat de c8 snel vekocht is al zal het straks met een ceend wel even wennen zijn. een ambiance uit 2009/2010 is idd niet gek als je een mooie kan vinden met nog niet te veel km’s
we zien de foto’s hier wel..
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Iemand bekend met deze site?
http://www.boodschappenautootje.nl/actueel_aanbod.php
Er staan wat mooie op en zeer betaalbaar. Ik snap natuurlijk dat de KM stand niet met NAP aangetoond kan worden, maar verder?
Misschien gezeur bij de dealer als je aankomt met garantie?
Andere haken en ogen?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
Disclaimer: Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden occasions en de gegevens van nieuwe auto’s, merken, types, nieuws etc. besteed wordt, kunnen wij en Autosoft BV niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies, onvolkomenheden in de gegevens. Bezoekers en/of gebruikers van onze site kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de door ons aangeboden informatie en prijzen, of de gevolgen van eventuele via de informatie ontstane transacties.
ik zou bij deze gasten alleen wat kopen als je zeker weet dat de gegevens goed zijn, dwz alle stempels in het onderhoudsboekje en fabrieksgarantie is 2 jaar
Dit soort gasten proberen natuurlijk om het op hun discalimer te gooien .
ik zou eens kijken bij auto.nl (nieuw) , of autoscout 24 , autotrader enz .
let op je kan op internet ook prachtig cosmetische herstelde ex schade bakken kan vinden , dus zeer goed lezen !
bovendien vindt ik de term “boodschappenwagentje"denigrerend , als of je vrouw of man er alleen mee naar de locale supermarkt mee kan . complete onzin , de standaard radio (van uit fabriek ) is complete bagger
die levert maximaal 4 x 17 watt muziek en rms zal het niet veel meer zijn dan 4 x 7 watt
je kan er 9/10 x geen mp3 op gebruiken (al voor een vriend alles geprobeerd niets helpt)
en dan de “speakers” die er standaard inzitten 1 weg 13.3 watt max kartonnenn rommel
Ben dan ook erg blij dat met mijn ceend/ bluedevil/ First own Boofle bug ik de keus had
150.00 euro voor een aftermarket radio (JVC/PIONEER ? SONY) en ik zou de standaard speakers krijgen of 498,—voor de standaard radio en standaard speakers (dit is geen geintje .. dat kost dat kreng echt bij de dealer)
geluk bij een ongeluk was er met de aflevering wat verkeerd gegaan dus moest de dealer wat goedmaken en heb ik gratis 2 pioneer ts-g1002i speakers gekregen en dat versxhil met de standaard radio hoor je wel degelijk of je bent al te vrede met de kwaliteit van een transistor radio .
Ik zou zoiezo altijd met een geode vriend gaan kijken , uiteraard proefrijden en gewoon verschillende dealers afbellen of afgaan en een uitdraai vragen van het showroom bord in de auto en daarop de speciale prijs voor jouw MET handtekening en datum en stempel (dan zitten ze er aan vast)
en lekker dealers tegen elkaar uitspelen , mits je het netjes houdt is dat heel normaal , je bent hollander toch?
en niet te snel toehappen ook al is de prijs nog zo aantrekkelijk als je er twee gevonden hebt is het heel normaal dat je er minstens een nacht ovedr slaapt en vraag of ze hem voor je 1 dag vast kunnen houden als het echt een super deal is eisen dat je alle afspraken op papier krijgt , geen mondelinge toezeggingen accepteren
reden:
toen ik voor een auto ging kijken omdat ik er echt een nodig had ben ik bij de citroen garage geweest bij p. v.d. H te V . deze meneer deed eerst heel serieus een aanbod en schreef de prijs op een foldertje , nog geen 45 minuten later bleek meneer zich te hebben verrekend en werd dezelfde auto opeens 1000,—duurder en daar boven kwamen dan nog de gebruikeljke extra kosten dus al met al bijna 2000,—duurder in nog geen 45 minuten tijd ! het aanbod wat ik via een geode vriend in de Meeen gekregen had bleek dusdanig scherp dat hij daar niet mee kon conurrreren , maar ipv dat ie me opbelde op 5 mei liet ie ons gewoon terug komen omdaarna onbeschoft (ander woord is er niet voor ) je het vel over de neus te halen
uiteraard ben nik daat nooit meer geweest
succes met de zoektocht
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !