Hoi Pieter (Van Lenten neem ik aan : ),
Ik ben heel blij met jouw verhaal, want dat bewijst maar eens dat ik niet de enige gek ben die er ‘s nachts wel eens zonder bestemming op uit trek!!!
Hahaha, wat zijn we toch een stelletje gekken hier zeg Maar wel avontuurlijke gekken die van auto’s houden
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 16 x BX
Totaal aantal Berichten: 223
- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
bx19gt schreef:Hoi Pieter (Van Lenten neem ik aan : )
http://www.citroen-forum.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=27
Dat ben ik echt niet hoor van Hasselt is de naam.
Weet je wat het is. Als ik weer het geld (en een eigen auto) had…deed ik het weer. In de meeste gevallen hadden we niet eens iets van een kaart of een routeplanner bij ons en was het gewoon onze neus achterna rijden.
Inmiddels is ook mijn broer getrouwd en heeft een zoon. Dus echt veel tijd heeft hij er niet meer in. En om nou de Subaru te pakken zie ik ook niet zitten. Na 400 kilometer is de tank droogleeg.
Met de scooter (dat kan ik nu betalen) ben ik wel vaak op stap. Alleen ben je na zo’n 50 km helemaal kapot. Laatst moest ik nog naar Nijmegen. Vanuit Oss lijkt dat maar een stukje…..vergeet het maar.
Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit
Vorige
Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart
JustShootMe schreef:Ben ik blij met dit verhaal zeg. Ik dacht dat ik de enige maf was die als ie niet slapen kan (meestal zelfde reden als die van jou, laat thuis, lang slapen) tourritjes maakt zo in de trant van…“waar zou die weg uitkomen? Ach Frankrijk, leuk.
Ik ben dus ook niet de enige die nachtelijke ritjes maakt omdat ik niet kan slapen
Nog meer forumleden die deze tik hebben? dan kunnen we binnenkort eens een nachtelijke forummeeting ergens gaan houden met koek en zopie
Goed plan, maar eerst moeten we even wachten op de Witte Bergen Meeting van 30 oktober bij Motel de Witte Bergen aan de A1…
Heb toch nog even gebeld met de ANWB Alarmcentrale, en GELUKKIG worden alle kosten vergoed door mijn Reis- en Kredietbrief!
ik lig ‘snachts altijd heerlijk te snurken…. :45
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Kan ik je aanraden. Het is ‘s nachts heerlijk rustig op de snelweg. Ik deed het vroeger ook nog wel eens, toen ik ook nog een poging tot studeren deed ... Vooral met het Visaatje was dat wel lekker. Die gezellige amberkleurige dasboardverlichting in combinatie met het spacy dashboard van de Visa II en het roffelen van de 2 cil. boxer, het zal me altijd bij blijven. :fijnsturen
Helaas komt het daar tegenwoordig niet meer van. Je kent het wel, getrouwd, huisje gekocht, drukke baan, dan ben je al lang blij als je ‘s avonds weer in je bed kan storten.
winnetou schreef:Kan ik je aanraden. Het is ‘s nachts heerlijk rustig op de snelweg. Ik deed het vroeger ook nog wel eens, toen ik ook nog een poging tot studeren deed ... Vooral met het Visaatje was dat wel lekker. Die gezellige amberkleurige dasboardverlichting in combinatie met het spacy dashboard van de Visa II en het roffelen van de 2 cil. boxer, het zal me altijd bij blijven. :fijnsturen
Helaas komt het daar tegenwoordig niet meer van. Je kent het wel, getrouwd, huisje gekocht, drukke baan, dan ben je al lang blij als je ‘s avonds weer in je bed kan storten.
Inderdaad, ‘s nachts zijn de snelwegen heerlijk leeg. En in België zijn deze vaak 3-baans. Het enige verkeer waar je mee te maken hebt zijn vrachtwagens, maar die kan je met een 3-baansweg heerlijk inhalen.
Ik heb de gehele tijd plankgas gereden wat dus ongeveer 140 km/h is bij mijn BX :fijnsturen :fijnsturen :fijnsturen :fijnsturen
Ik heb net even een nachtelijk ritje gemaakt in mijn ZX met een maat van mij ernaast door wat bedrijventerreinen en woonwijken. We waren aan het “War-Driven”, op zoek naar draadloze netwerken met een laptop. We hebben aardig wat netwerken kunnen vinden zeg waar je gratis kan internetten