Ik sluit me bij DS3-Black aan…
Verbruik onder de 1:20 zonder enige problemen
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Ik zit nu gemiddeld op de 5,4 / 100km dus 1:18,5. Zitten veel snelweg kilometers bij. Ik merk dat op de 120-130 de auto rond die 5,5/100 schommelt. Als je 90 rijdt in zijn 5, dan geeft hij wel keurig 2,8/100 aan of zo, alleen dat rij ik dus bijna niet.
Ik zie de 1:20 dan ook niet zo snel gehaald worden….
Voordat een moderator ingrijpt: denk dat we hier maar weer terug on topic moeten gaan, voor het verbruik kunnen we verder praten bij het tpoic zuinigheid DS3 ervaringen (staat momenteel hoog in de lijst)
edit mod:.
O wat is het toch mooi op de weg met al die CitroĆ«ns…
Nu na lange Citroƫnloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
NeufegliseThierry schreef:Voor het in de wax van de auto zetten nog geen eco variant gevonden, iemand een idee?
Is dit een beetje wat je onder eco verstaat?
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
thierry, het enige nadeel is, dat waneer je de auto wast met een alles reiniger, je ook de oude wax laag eraf wast, en dat doen auto schampoo’s niet, hier zitten dus geen oplosmiddelen in, en zijn al jaren afgestemt op het mulieu, dus die alles reiniger is echt niet goed voor de ondehoud/levensduur van de laklaag. ik gebruik altijd die flacons die je koopt bij action, zit ook canuba wax in, dus ben je in 1keer klaar, en dat voor 2euro per liter
Ik heb een wit dashboard.. Nergens geen last van
CITROEN DS3 E-HDI 90 SO CHIC | 2012
Goeie keuze, ik denk er ook aan om mijn dashboard wit te laten spuiten (samen met mijn dak). Btw, ik poets nu mijn zwart DB met brildoekjes. Dat geeft een goed en snel resultaat.