Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Hallo,
Vorige week bij de garage een nieuwe verdelerkap en rotor laten plaatsen.
Ik haal de auto op en blijkt dat er nogal wat trilling door gegeven worden naar de pedalen, en klinkt rauwer dan voorheen. Ik dacht, na t weekend ga ik wel even terug.
Dus, vrijdag middag van Haarlem naar Groningen. Bij Alemere begint de auto verschrikkelijk te schudden. sputteren en bokken. ANWB heeft me geholpen. Bleek het de nieuwe rotor te zijn.
De rotor is opnieuw door de ANWB man geplaatst en zei dat ik even een nieuwe moest halen bij een automaterialen zaak. Zo gezegt, zo gedaan.
Ik kreeg een rotor die breder is, in het midden. Die er nu onder zit is smaller. Maakt dit nog uit?
De man achter de balie zei van niet.
(Het betreft een 1991 1.4 Deauville)
Kan iemand mij hierbij adviseren?
Groeten Harm Jan
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Nou, ik had ook een nieuwe rotor gekocht en geplaatst.. (voor een BX 1.9)
Deed de wagen het niet… Met de ouwe erop niks aan de hand..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Hij doet het nu wel. Eigenlijk perfect. Maar straks weer terug van Groningen naar Haarlem. We zullen zien hoe ver we komen
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Intussen rijd ik al een tijdje met de door de ANWB goed geplaatste rotor.
De auto loopt goed. Ik hoop dat dat voorlopig zo blijft. Maar, is dit wel verstandig. Iemand ervaring met een slecht lopende motor door rotor?