Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Okay, thanks. Een merk-neutraal aftermarket ding dus. Weer wat geleerd. En inderdaad wel logisch dat zo’n ding niet standaard in de auto zit, het leeslampje aan het plafond doet het inderdaad ook prima (tot m’n verwondering dat dak-leeslampje ook in een Saxo of 106 aangetroffen ... ach, waarom ook niet). En dat ontbreekt dan natuurlijk in de versie met schuifdak.
Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
break23m schreef:Accesoires-velgen? Ik moet eerst nog de standaard velgen onder mijn auto te krijgen - ik rij nu rond op 14” . Om niet te spreken over de ontbrekende Prestige-voorruit-omlijsting. En de onder de bank en matten verdwenen Isotherm isolatie. Vraagje: ik zie op foto’s altijd een kaartleeslampje met een soort telefoonsnoer. In mijn auto zit een lampje aan een soort stofzuigerslang. Was dat leeslampje een extra? En wat is nou eigenlijk de standaard die er in hoort?
Bedoel je deze??
Deze zat in mijn TRS met originele schuifdak.
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ja precies, die. Nooit de link gelegd met het schuifdak - maar eigenlijk heel logisch.
Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Dit kek lampje zat bij de pasagierszijde tegen het middenconsole. En achterin zaten twee lampjes voor de passagiers achterin.
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gradulux achter de achterruit.
zie je nog wel een in een DS, maar was er ook voor de CX (en anderen)
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
nog 1 foto er van
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
airco unit achterin.
was optioneel voor diplomaten uitvoeringen, een veelal export (zoals Australie).
CXA paste de auto’s ook er mee aan.
aangesloten op st. airco systeem, met T-stukken onder de motorkap.
dan achter een extra verdamper in een blaas-unit.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
CXA achterin
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
CXA (2)
ik heb er wel eens over nagedacht, deze oplossing zou veel meer/beter koude lucht produceren, veel beter dan de unit voorin!
je verliest wel kofferruimte.
en die oude units (uit een donor) zijn soms wat gaar. er zijn ook nieuwe universele oplossingen, die er het zelfde uit zien. zoals hier, maar er zijn er meer.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Jaeger tableau.
meestal niet goed koop als je die tegen komt. moet je wel mooi vinden.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
wieldoppen, echt accessoire van Citroen geweest voor de CX, staat ook ergens in een folder.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
mistlampen serie 2. in wit en geel.
origineel was er een lamp van Siem, die werd vervangen door de Cibie. Ook Valeo had een vervanger. optisch zagen die er het zelfde uit. ook op de AX, BX, 309 en 405 gemonteerd.
let op.
mistlamp heeft een geribbeld glas oppervlak, om het licht te verspreiden naar links en recht (voor beter zicht vlakbij) (feu anti-brouillard)
ver-schijner (longue portee) heeft blank/helder glas, om licht ver weg te laten schijnen, als groot-licht.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dash opberg oplossingen serie 1.
het bekende bakje, een “vide de poche”. die volgt de contour van het dash heel fraai.
er was ook een strip, die monteerde je op het originele dash (op de zelfde plek als dat bakje). “rommel” kon je dan neerleggen, en gleed er hier door niet af.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
mistlampen serie 1, dat Cibie 35 lampen.
origineel gemonteerd op een steun. dat is de Cibie 35 lamp met een vaste/rechte pen naar achteren.
er is ook een Cibie 35 lamp (de gewone) die heeft een steun met een scharnierpunt, die je dan omhoog kan richten, en direct op de bumper kan monteren. optisch net zo netjes. alleen gaatje voor die originele steun rond uitboren.
er was een brede stootrubber variant met een uitsparing voor een mistlamp. moet je mooi vinden.
het originele moest je dan demonteren/verwijderen.
ook hier heb je Cibie 35 lampen met een geribbeld glas (mistlicht) en helder (grootl licht)
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
die zijn die wielkast rubbers voor sporty looks achter.
de wiel afdek plaat haalde je er dan af.
deze lijmde je daar dan vast.