Beste medeforummers,
Ik ga donderdag een BX slopen, althans zoveel mogelijk bruikbaars er af halen. Ik heb zelf een BX break en de sloper is een 19TZI hatch.
Wat is allemaal goed er af te slopen en meeneembaar in een break. en heeft iemand nog wat nodig?
Groeten!
Met vriendelijke groeten!
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Als je de ruimte hebt zou ik die break hélémaal vol gooien met onderdelen. Dingen zoals HD-pomp, drukregelaar, kachelkraan, kachelradiateur etc. heb je nooit te veel.
Aan de andere kant, je hebt het waarschijnlijk pas nodig als je het weggegooid of verkocht hebt .
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik zou een ambulance meenemen en de hele Bx in de tuin zetten. Tot het laatste boutje slopen.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de ventilator voor de kachel…
Het oude exemplaar is het steeds slechter gaan doen, en is er nu helemaal mee opgehouden. Op zich wordt de auto nog wel warm door de rijwind, maar ben het na 2 weken onderhand wel beu om met een trekkertje de condens van mijn ruiten te houden
Welke kleur heeft de BX?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
de bx is wit
ik heb helaas geen tuin waar ik de bx in kan zetten. (anders wilde ik er nog wel 10)
Ik haal er gewoon morgen zoveel mogelijk vanaf..
En inderdaad ben ik diegen die nu in je break 16v rijdt!
Zo weer even alles geupdate.
Totaal aantal Berichten: 47
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
princejoao schreef:Beste medeforummers,
Ik ga donderdag een BX slopen, althans zoveel mogelijk bruikbaars er af halen. Ik heb zelf een BX break en de sloper is een 19TZI hatch.
Wat is allemaal goed er af te slopen en meeneembaar in een break. en heeft iemand nog wat nodig?
Groeten!
Zit er toevallig een orginele dashboordschakelaar in voor verstralers ? De schakelaar van mijn 1.9 GTi is overleden.
Tevens zoek ik het dagteller mechanisme van de kilometerteller. Dagteller is niet meer te nullen door een afgebroken pal binnenwaards
.
Hallo Mensen,
De BX is gesloopt, iok had er meer af willen halen maar had niet genoeg tijd. moest nog een winterband ophalen aan de andere kant van het land. Willen jullie wat overnemen? bekijk de collectie op aanbod. en dan nog een lijstje wat er nog aanzit:
-startmotor
-drukregelaar,
-acherbrug (met draagarmen)
-Interrieur (geen TZI maar nogmaal pre 1990 bx interueur)
en nog de tellerbak schakelaars etc….
kijk voor wat ik wél heb dus op markt!
grtz
Tot wanneer blijft die staan?
Want ik heb wel interesse in de achterdraagarmen.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 735
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
De onderdelen die ik in principe nog nodig hebt heeft Edwin al om gevraagd. Grrr. :p
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S