Iphone 4S flipt bij gebruik thuisknop (Siri) indien verbonden via bluetooth
Visb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 16 december 2011 01:36 PM

Hoi,

voorafgaandelijk aan de mods: ik heb dit topic niet in het algemene my way topic geplaatst omdat ik niet zeker ben dat het probleem myway gerelateerd is.

Sinds een paar dagen is mijn Berlingo met My Way geleverd en ondervind ik problemen met het gebruik van mijn Iphone 4S in de wagen.

Wanneer de phone niet verbonden is via bluetooth en je drukt twee seconden de thuisknop van de Iphone in, activeer je Siri waardoor je via spraakinstructie opzoekingen kan doen op internet, een bericht kan sturen of iemand kan bellen.

Wanneer de telefoon echter via bluetooth met de wagen is verbonden en je drukt de thuisknop in om Siri een opdracht te laten uitvoeren, wordt Siri niet geactiveerd, maar wordt mijn eigen nummer gebeld.

Nazicht op diverse buitenlandse fora leert dat dit probleem vrij algemeen is, maar ik heb nog nergens een oplossing gevonden.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ondervonden en, belangrijker, een oplossing hiervoor hebben?

Profiel  

Michael NL
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19

Gepost: 17 december 2011 10:35 AM
  [ # 1 ]

Ik heb zelf een C3 met myway en als ik siri activeer, dan staat in het scherm van de MyWay inderdaad ook mijn eigen nummer, maar de telefoon geeft niet aan bezig te zijn met bellen. Dit lijkt gewoon op een kwaaltje van MyWay.
Overigens kan ik dan gewoon gebruik maken van Siri, geluid verloopt dan gewoon via MyWay.

Profiel  

Visb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 22 december 2011 03:39 PM
  [ # 2 ]

toch maar een lastig probleem. telefoon lijkt inderdaad niet effectief te bellen, maar hij doet wel alsof hij mijn eigen nummer belt.

Siri hapert meestal in de wagen, verstaat niet wat ik zeg of deelt mee dat ze “momenteel geen opdrachten kan verwerken”. geluid soms via speakers, soms ook niet.

iemand een oplossing voor dit probleem of iemand die weet of je Siri ook op een andere manier kan activeren?

Ik zou dit graag aan de praat krijgen, want aangezien ik veel in Brussel-centrum rondrijd is de handsfree functie van Siri wel heel nuttig…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook