@ db90: Ik woon idd in de buurt van Winterswijk.
@ k_saxo: kleur is nog iets donkerder dan wat jij laat zien.
Hier een voorbeeld hoe de kleur is.
Velgen moet nog wel een keer extra met metallic lak gespoten worden omdat ik niet alles even goed geraakt heb en de blanke lak er “nat op nat” opgespoten moet worden.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Toch ziet het er al erg goed uit!
Ziet er netjes uit,,
Waar heb je die velgen op de kop getikt??
ik ben nog opzoek naar een setjee.
mvg
Totaal aantal Berichten: 48
- Saxo 1.4i 538 sport
Ziet er zeker heel erg netjes uit RandY!
Zo zie je maar net dat je met zelf opknappen heel ver komt, vind ik personelijk betere oplossing als je groen en geel betalen om makkelijk alles kant en klaar te kopen hehe.
DB90 schreef:Ziet er netjes uit,,
Waar heb je die velgen op de kop getikt??
ik ben nog opzoek naar een setjee.mvg
ik heb ze via een medeforummer van citrosport (en cifo trouwens ook) Maar marktplaats enzo doet het ook. Het zijn 15 inch velgen van de type 1 xsara VTS. Genaamd “Ville de Le Mans”
Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat in een keer iedereen met de saxo met zulke wielen gaat rijden. Dan moet ik weer op zoek naar wat anders…haha
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Lekker dan. afgelopen weekend heeft er iemand geprobeerd om een 16V logo van mijn saxo af te halen. Kwam er gisteravond pas achter.
het is zo gepresteerd dat we allebei niks hebben….
logo kost nieuw maar 13 euro bij de dealer….leeghoofd.. Wel weer een paar krasjes erbij..
vorige bolides:
Sommige mensen…...
ik werk bij een franse autosloop, soms kom ik mooie dingen tegen voor mijn saxotjee,
klote van dat logo en de krasjes!!!
ze hebben mijn saxo ook al te pakken gehad en de remus einddemper eronder weg getrapt!!
doe je niks aan helaas….
vorige bolides:
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Zo!
Sommige mensen kunnen echt niet van andermanse spullen afblijven!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 48
- Saxo 1.4i 538 sport
Belachelijk ja, heb vorige week ook wat gehad… iemand mijn saxo totall los gereden en de auto voor me ook, bij mij voor de deur (stonden allebij geparkeerd)... dader natuurlijk doorgereden zoals altijd tegenwoordig.
Maar die logo is zeker belachelijk, hoe komen mensen daarop?
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
RandY schreef:Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat in een keer iedereen met de saxo met zulke wielen gaat rijden. Dan moet ik weer op zoek naar wat anders…haha
Daarom heb ik nog twee setjes Everests in de aanbieding
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
vandalisme is een plaag ze pikken tegenwoordig ook zijpinkers
het is idd een ook een plaag dat er na een aandrijding er 1 van de 2 partijen doorrijd met alle gevolgen van dien
zow, interessant topic hierzo! en een mooie saxo trouwens;)
ik rij zelf een saxo vts 1.4, misschien kunnen jullie mijn vraag beantwoorden:
ik hoor ook vaak zo’n ‘klonk’ geluid uit de voorkant van me saxo. vooral als je een parkeerplaats af rijd (achteruit), dan rijd je vaak door een gootje, dan hoor ik dit geluid altijd, verder eigenlijk nooit. verder trekt het stuur nog altijd naar rechts na uitlijnen en balanceren. zou dit ook de draagarmrubbers kunnen zijn?
scheeftrekken een baanvak het altijd een beetje naar rechts. Als je fel optrekt of remt trekt ie dan krom?
balanceren als dit fout is gaat je saxo trillen meer niet enkel gaan je banden er dan iets sneller aan.
uitlijnen: Als er spelling zit op de voordraagarmen heeft uitlijnen geen zin. *Normaal* zouden ze dat eerst moeten controleren voor ze uitlijnen helaas doen ze dit in praktijk niet meer want klant vraagt uitlijnen en betaald hier +-40 euro voor dus moet het snel gaan. maar als er spelling op zit gaat ga je op een slechte weg veel moeten bijsturen om recht te blijven rijden.
kloenk geluid kan veel zijn acoustiek en reflecties kunnen soms ervoor zorgen dat je lang aan het zoeken bent naar de oorzaak. Probeer eens wat er gebeurd als je geen handrem gebruikt (auto in 1 zetten na motor uit) daarna rem indrukken in vrij zetten en starten en achterruit rijden op dezelfde plek waar je anders de kloenk hoort is het dan weg dan blijft de remvoeringachter plakken best is dan deze te vervangen.