Aangezien mijn Berlingo 1.4 benzine van 2005 zijn verbruik soms wat te wensen overlaat ( 9 a 10liter op 100km ) en ik een zitbank achter en trekhaak meer en meer begin te missen, ben ik aan het uitkijken naar een multispace diesel model. Toevallig verkoopt een vriend van mij zijn Peugeot Partner Quicksilver 2.0 HDI van 2004.
Momenteel 148.000km op de teller staan, op 142d zijn waterpomp, ds-riem en nog tal van dingen waarvan ik de naam al niet meer weet vervangen. Partner is voorzien van airco, cruise control, radiobediening via stuur, elektrische ramen, trekhaak, airbags, alu velgen, getinte achter zijruiten, dakdragers met Thule dakkoffer. En dus ook zitbank achter. Nadelen: rechterschuifdeur mist de zwarte plint onder + zit kras op van 10cm rechterdeur over schuifdeur tot de brandstofstop. Deze beschadiging is enkel optisch en doet niets aan de werking ervan. En de sleutel met afstandbediening is kwijt.
Wat is volgens jullie een fatsoenlijke prijs voor deze goed onderhouden auto?
En meteen een vraag op aansluitend: iemand een idee wat de kostprijs is van het laten maken van zo’n sleutel met afstandbediening?
Bedankt!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/default_set/gingerbread_man.gif)
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
kijk gewoon op autotrader wat ze opleveren, dat er verschilende dingen zijn gerepareerd zal iedereen een rotzorg zijn, een auto die niet is gekeurd of slechtloopt brengt gewoon niks op, . letop als de prijs van een garage is, is dat hoger dan jij als partucelier kan vragen, bij hun kan je gerechtelijk weer aan kloppen, en bij jou niet, wat je ziet is wat je krijgt, en voor die sleutel, als je de code kaart nog hebt, dan kan de dealer hem zo bij bestellen, dus een belletje naar de dealer en je weet de prijs, zal toch gauw ergens rond de 100euro liggen, je kan ook proberen een advertentie te plaatsen, of dat er iemand met je wil ruilen, want dat is het goedkoopst, dus zoek iemand die van zijn diesel afwil omdat ie geen km meer maakt.
Nieuwe sleutel is +/- 120,-. Moet even ingelezen worden en je hebt natuurlijk wel de codecard nodig..