Totaal aantal Berichten: 397
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Vanaf woensdag ben ik de eigenaar van een Blauwe C1 Ambiance 3 deurs uit 2005 met net een tonnetje op de teller.
Toen Citroën bekent maakte dat ze samen met Toyota een auto gingen bouwen was ik erg terughoudend. Ik vond ze wel leuk maar omdat het geen “echte” Citroën was nooit een optie dacht ik… Vooral het verbruik en nog 2 jaar belastingvoordeel trok me over de drempel om eens te gaan kijken, zitten maar vooral rijden in zo’n karretje. Nou dat bleek een eye-opener te zijn, ondanks dat er overal Toyota onder de kap staat valt ie me 100% mee!Het is een heerlijk autootje rijd fijn, stuurt fijn en tot m’n verbazing veert ie zelfs! Misschien wel meer dan m’n Saxo!
Woensdag ga ik ‘m op halen en ruil ik m’n Saxo diesel in. Hier twee foto’s die ik bij de proefrit heb gemaakt.
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
gefeliciteerd met je aankoop, vind het ook echt te gaafe autotjes, pakeert ze overal in en zijn super zuinig, en dat merk je op maand basis al, zelf ben ik met zijn 5en, dus ik heb een xsara, maar colega heeft er ook een, bodem en dachbord zijn bij de 3 merken eender de uitstraling is bij ieder even eigenwijs a merk,
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
mooie C1 gefeliciteerd hoeveel kms ervaring heeft hij/zij ?
in mijn “eend” (zoals ik hem meestal liefkozend noem) heb ik 2011 25560km gereden
benieuwd hoeveel er tot 21 mei 2012 bij komen dan is ie een jaar jong
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !