Totaal aantal Berichten: 11769
- Xantia TD SX
Van de voorpagina
Forumleden met korting naar de zestiende World Meeting
In augustus 2016 komt de zestiende Citroën World Meeting, beter bekend als de ICCCR, voor de derde maal naar Nederland. Het Gelderse Landgoed Middachten zal vijf dagen lang het decor zijn voor een nu al onovertroffen editie van de International Citroën Car Club Rally. Als gebruiker van Citroën-Forum.nl kunt u nu met korting naar dit geweldige evenement.
Van 11 t/m 14 augustus 2016 worden de landerijen van Kasteel Middachten in het Gelderse Rheden (De Steeg, om heel precies te zijn) omgetoverd tot een fabelachtig festivalterrein. Vier dagen en nachten kunt u er genieten van een programma dat er naar streeft de mooiste Wereld Meeting ooit te worden. Wilt u daar bij zijn, en wie wil dat nu niet, dan krijgt u als forummer nu de eenmalige kans om in te schrijven met 20 euro korting.
Het landgoed van Kasteel Middachten biedt voldoende ruimte om op het festivalterrein een eigen camping in te richten. Hiervoor kunt u aparte tickets bestellen. Tevens kunt u bij uw club aangeven dat u graag samen met andere clubleden bij elkaar wil staan. Iedere aangesloten club kan tot 1 februari 2016 inschrijven voor gereserveerde plaatsen. Informeer daarom snel bij uw eigen club naar de mogelijkheden. Let op, U zorgt zelf voor uw tickets, uw club regelt de gezamenlijke plaatsen.
Ook zo’n zin in de zestiende Citroën World Meeting? Profiteer dan nu van de speciale clubkortingactie via Citroën-Forum.nl. De kortingscode voor forummers is clubicccr2016 en is inwisselbaar t/m 15 december 2015. Om de kortingscode te activeren gaat u naar de website http://www.icccr2016.nl en klikt u op het tabblad ‘tickets’ in het menu links. U wordt dan doorgestuurd naar onze ticketservice. Volg de aanwijzingen op het scherm om het gewenste aantal tickets, kampeerplaatsen enzovoorts te bestellen. Tijdens deze procedure kunt u in het overzicht van de door u bestelde producten de kortingscode invullen. De korting van 20 euro wordt automatisch in mindering gebracht op uw bestelling. Volg de verdere instructies op het scherm om de betaling en de bevestiging van de betaling af te ronden.
Zin om het forumgevoel nog wat verder in de verf te zetten? Reserveer dan meteen één of meer vakken op de World Meeting Camping en geef dat op het forum in het draadje over ICCCR2016 even aan. De evenementencommissie van het forum houdt daar graag rekening mee.
Tot 2016, tot Middachten!
Tekst: graddus, foto’s: CitroenAZU, redactie: Penny Lane
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik wacht nog steeds op dagkaarten..
Als je maar 1 dag gaat is €100,- plus nog entree voor eventuele medepassagiers wel een hoop geld…
Of ben ik nou aan het vloeken in de kerk?
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Vloeken is dat niet. Als je van plan bent maar een dag te gaan, kun je inderdaad beter wachten tot de verkoop van dagkaarten van start gaat. Persoonlijk denk ik dat je toch minstens twee dagen nodig hebt: een dag om zelf rond te slenteren en een dag om als vrijwilliger voor de ICCCR of voor je club te helpen…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Die dagkaarten komen er wel, maar wees eerlijk, zo’n evenement, dat wil je toch gewoon van begin tot einde meemaken? Zijn we al een lijstje aan het maken, want ik wil wel graag kamperen met medeforummers…
Als je niet te hard snurkt, wil ik m’n tent wel naast de jouwe zetten.
...maar wil jij wel naast mij staan?
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Als je te hard snurkt laat ik mijn trax gewoon olie over je slaapzak lekken
Ik moest meteen aan m’n grootste anti-held aller tijden en zijn auto denken:
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Zullen we de evenementencie dan maar een klein beetje opstoken met een lijstje?
Ik ga naar de ICCCR2016 en ik wil graag samen met andere forumleden kamperen:
Graddus
Nielsje
...
Loopt storm zeg!
Ik heb twee personen aangemeld voor de camping, dus mogelijk neem ik m’n vriendin, mogelijk m’n trophy wife..
Een triootje is toch ook nooit weg.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Heeft iemand enig idee wat dagkaarten gaan kosten dan? Ik wil wellicht 1 of 2 dagen gaan, maar hangt er ook een beetje vanaf wat de dagkaarten gaan kosten.
Totaal aantal Berichten: 84
- C6 (2005-2012) 3.0 Exclusive 2012
Was gisteren bij de vergadering van ICCCR, maar de prijzen van dagkaarten zijn nog niet bekend.
Er werd wel aangegeven dat wanneer je 2 of meer dagen gaat, een passe-partout de moeite loont. Zijn nu ook in de aanbieding werd gezegd.
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Euh, zie bovenstaand artikel…
Ik ben zelf voornemens om één dagje te gaan kijken, maar ben echter wel niet van plan om daar bergen geld voor neer te gaan leggen, dus ben best wel benieuwd naar de prijs van een dagkaart.