26 van de 38
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »

16e ICCCR, De Steeg, 11-14 aug 2016
ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 28 maart 2016 10:10 PM
  [ # 376 ]

Om alvast in de juiste sfeer te komen, organiseert de Stichting ICCCR2016 op zondag 3 april aanstaande een promotour voor alle Citroëns oud en nieuw in en rond de gemeente Rheden, met als eindpunt uiteraard Kasteel Middachten. Extra leuk is dat de promotour onderweg een ontmoeting heeft met een rondrit van de Citroën CX Club. Ongeveer 50 Citroen CX rijders zullen rond 11u20 samen met de deelnemers aan de ICCCR Promotour oprijden over de Gasthuislaan in Velp.

De organisatie van de ICCCR Promotour is op zoek naar alle antieke, klassieke en moderne Citroën uit Rheden en wijde omgeving. Vanaf 10u30 verzamelen ze langs de Berg en Heide weg in Velp. De organisatie verzoekt de rijders vanaf de Arnhemsestraatweg de Berg en Heideweg in te rijden. Hier zal de organisatie van de ICCCR Promotour in samenwerking met de organisatie van de Oranje Klassieker Rit Velp alles in goede banen leiden. Deelname is op eigen risico, als reguliere weggebruiker en alleen na ondertekening van het deelnemersreglement. Rond de middag verzamelen de Citroëns bij Kasteel Middachten, waar een broodje en kopje soep genuttigd kunnen worden. Rond de klok van 14u00 is de activiteit ten einde.

De organisatie van de ICCCR2016 roept alle liefhebbers van het merk op om op zondag 3 april vanaf 10.30 uur met zijn of haar Citroën naar Velp te komen en deze unieke rit mee te maken. Opgeven is handig voor de organisatie, zodat zij weten met welke deelnemersaantallen ze rekening kunnen houden. Mail uw gegevens en type Citroën naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) De zestiende Citroën World Meeting komt steeds dichterbij, zorg dat u niets mist!

Profiel  

Gepost: 04 april 2016 09:11 AM
  [ # 377 ]
Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 04 april 2016 09:35 AM
  [ # 378 ]

Wow, dat is wel een heel mooie set foto’s geworden!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27923

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 april 2016 09:49 AM
  [ # 379 ]
Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4892

- CX 2400 Pallas
Gepost: 04 april 2016 09:50 AM
  [ # 380 ]

Ik krijg er zo wel zin in Very Happy
Jammer dat ik er gister niet bij kon zijn.

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

FastFred
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2030

Gepost: 04 april 2016 10:28 AM
  [ # 381 ]

Argh, waarom lees ik dit nu pas! Ik heb me gister helemaal kapot verveeld Sad

Daar had Ci-Fo best even een artikeltje aan kunnen wijden toch? Dan was ik er ook bij geweest…

Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN

Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 04 april 2016 10:32 AM
  [ # 382 ]

Dan moet je eens wat vaker in de citroen-forum.nl/kalender kijken Very Happy.

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4892

- CX 2400 Pallas
Gepost: 04 april 2016 10:33 AM
  [ # 383 ]
FastFred schreef:

Argh, waarom lees ik dit nu pas! Ik heb me gister helemaal kapot verveeld Sad

Dan moet je gewoon een oude Citroën kopen, heb je altijd wat te doen Smile

Profiel  

FastFred
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2030

Gepost: 04 april 2016 10:43 AM
  [ # 384 ]

Ik heb 2 linkerhanden als het op sleutelen aan auto’s aan komt, dus ik verveel me dan nog steeds en iemand anders mag het voor me opknappen Razz

Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN

Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon

Profiel  

ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank

Gepost: 08 april 2016 05:33 PM
  [ # 385 ]

Uit de kakelverse nieuwsbrief van de ICCCR2016:

Drive-In-Bioscoop

Tijdens de zestiende Citroën World Meeting verzorgt de IDDS-club een heuse openlucht Cinema. Op een scherm van maar liefst 16 meter breed zullen twee avonden lang speelfilms worden vertoond. Op donderdag 11 augustus kan het hele gezin genieten van een Franse verrassingsfilm. Frans gesproken en Nederlands ondertiteld. Breng je klapstoeltje mee en laat je verrassen door de keuze van de filmcommissie.

Vrijdag 12 augustus gaan we nog een stapje verder en toveren we de openluchtbioscoop om in een origineel Drive-In-Theatre voor maar liefst 100 voertuigen! Vanuit je eigen (klassieke) Citroën ouderwets genieten van The Day of the Jackal? Op de ICCCR2016 is het mogelijk. De film is Engels gesproken en Nederlands ondertiteld. Het geluid kun je net als vroeger beluisteren via je eigen radio en mocht dat niet lukken, dan is er nog altijd de geluidsinstallatie van het filmtheater.

Beide films vangen aan rond 21.30 uur, omdat een openluchtbioscoop nu eenmaal afhankelijk is van de duisternis. Zoals het een echte cinema betaamd zal de hoofdfilm vooraf worden gegaan door een reclameblok, dat voor de gelegenheid volledig zal bestaan uit Citroënmateriaal. De toegang is gratis, hoe je aan een kaartje kunt komen blijft nog even een verrassing.

Inschrijven voor de nieuwsbrief kan via de homepage van ICCCR2016.NL

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 17 april 2016 07:09 PM
  [ # 386 ]

leek me een prima plek voor een promo sticker :

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7582

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 24 april 2016 12:09 PM
  [ # 387 ]

Goede plek! Bij mij zit de sticker ook op de spoiler - de ‘gewone’ CX-spoiler is er toch net iets meer geschikt voor.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7790

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 04 mei 2016 08:26 PM
  [ # 388 ]

van de voorpagina

Kleppendekselrace Amivereniging ICCCR 2016

Hebben jullie het al gehoord? De Amivereniging Nederland houdt komende zomer tijdens de ICCCR2016 een fantastische kleppendekselrace! We laten ze zelf even aan het woord.

Deze wedstrijd organiseren we natuurlijk niet alleen voor onze eigen club, maar voor iedere Citrofiel die wel van een wedstijdje houdt en de ICCCR bezoekt. Meedoen is leuk en gemakkelijk. Vooraf bouw je thuis met een kleppendeksel een snelle racer en die neem je mee naar het evenement, ter plekke (gratis!) inschrijven en dan kan de race tegen de tegenstander beginnen.

Wat houdt het in?
Een kleppendekselrace is een wedstrijd tussen twee racers. Beide racers worden op een hellende baan geplaatst en de racer die als eerste over de finish komt wint.
De racer moet u zelf bouwen, met als basis.. een kleppendeksel! Hoe deze er uit komt te zien is aan de creatieve geest van de bouwer. Wel zijn er een aantal regels waar de racer aan moet voldoen.
- Kleppendeksel van een Citroënmotor als basis
- Gewicht maximaal 4,5kg
- Lengte maximaal 700mm
- Breedte maximaal 200mm
- Aandrijving van welke aard dan ook is niet toegestaan
- Er mogen geen stuurrolletjes of geleidewieltjes zijn aangebracht om de racer in de baan te houden
- Versieringen, slingers, vlaggen, spoilers en andere zijn zeker wel toegestaan, zolang ze maar binnen de maximale maten blijven

Er zijn leuke filmpjes te vinden op Youtube! deze bijvoorbeeld, of deze!

Aan het einde van de racedag zal er een prijsuitreiking zijn waarbij niet alleen de snelste maar zeker ook de leukste, vrolijkste of meest opvallende racer zijn prijs overhandigd krijgt.

De wedstrijd vindt plaats op 12 augustus tussen 10:00 uur en 13:00 uur op het evenemententerrein. Aansluitend is de prijsuitreiking met prachtige prijzen!

Heel veel succes, namens de Amivereniging!

Bron: Amivereniging Nederland

Profiel  

ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank

Gepost: 09 mei 2016 06:46 PM
  [ # 389 ]

van de voorpagina

ICCCR 2016: nog één keer korting

De bezoekers van CitroMobile hebben gezien dat het volledige programma van de ICCCR bekend is. Nu weet je wat je koopt en krijg je ook nog eens een keer de allerlaatste korting op weekendkaarten. Daarnaast is de voorverkoop van dagkaarten gestart. Er is dus geen enkele belemmering meer om je snel in te schrijven.

Koop nu je kaarten
Het programma van de ICCCR 2016 wordt een geweldige mix van automobiele historie, cultuur, techniek en gezelligheid, die nauwelijks introductie behoeft. Toch hebben we die introductie op CitroMobile gegeven. Je hebt op onze stand kunnen zien dat er op iedere dag van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat van alles te doen is. Onze kleurige plattegrond op het reusachtig grote A0-formaat toonde waar het allemaal gaat gebeuren. Je kunt in onze webshop je kaartjes kopen. Tot en met 22 mei geldt onze allerlaatste kortingsactie voor de weekendkaarten. Als je bij het afrekenen de kortingscode “citromobile2016” invult, wordt er 20 euro in mindering gebracht. Heb je echt geen tijd om het hele weekend te komen? Je kunt nu ook dagkaarten van 25 euro per persoon kopen.

Word vrijwilliger
Tijdens CitroMobile heb je met onze Werkgroep Vrijwilligers kunnen spreken. Het benodigde aantal vrijwilligers voor de beheer- en informatiebalie, de shop en het toezicht op de evenementen- en kampeerterreinen is zo goed als ingevuld. Voor het opbouwen en afbreken, de locatiemanagers, de verkeers- en parkeerbegeleiders en de toegangscontrole kunnen we nog altijd hulp gebruiken. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, registreer je dan hier als vrijwilliger voor de ICCCR 2016!

Ontmoet Monsieur Citroën
Trouwe lezers van het blad CitroExpert kennen vast het spraakmakende interview met Henri-Jacques Citroën, kleinzoon van André Citroën, de grondlegger van ‘ons’ merk. Juist omdat de familie Citroën sinds de dood van André in 1934 niets meer met het bedrijf te maken heeft, is de toenadering tussen Automobiles Citroën en de familie zeer bijzonder te noemen. Hoe leuk is het om te zien dat de kleinzoon in 2016 op een heel enthousiaste manier bezig is de verdiensten van zijn grootvader te eren. Na de Techno-Classica in Essen komt Henri-Jacques Citroën in augustus ook naar de Zestiende Citroën World Meeting. Als er één plaats ter wereld is waar deze nazaat van André Citroën kan zien hoe het geesteskind van zijn grootvader beleefd en geëerd wordt, dan is het wel bij ons, op de ICCCR 2016!

tekst: ICCCR2016 communicatie, foto’s: CitroenAZU

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 10 mei 2016 08:03 PM
  [ # 390 ]

In het voorgaande bericht staat dat het hele programma nu bekend is, dus heb ik de site icccr2016.nl maar weer eens bezocht. Als je in het hoofdmenu op “programma” klikt, kun je de dagprogramma’s bekijken. Dat van donderdag 11 augustus ziet er zo uit:

Profiel  

26 van de 38
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook