Wat een mooi evenement! Gezellige sfeer, zeer veel te zien. Dikke pluim voor de organisatie
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
We were all in a yellow submarine
Voor kleine en grote kinderen
Zondag was het droog en druk
Vreemde merken tussn de Citroëns: schande!
Kofferbakverkoop
Citroënisten
Philippe Wambergue
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Ik kan nooit bovenstaande fotografie benaderen, bovendien had mijn telefoon nogal last van de weersomstandigheden. Felle luchten vind hij niet fijn. Ook deed Flickr weer moeilijk met uploaden, waardoor ik veel 2x heb moeten doen en mijn photostream niet op orde is. Het album hopelijk wel. Anyway, voor wie geen genoeg van foto’s van het ICCCR kan krijgen, mijn album: https://www.flickr.com/gp/48535413@N06/9c2640 .
ICCCR 2016 - Citroën BX 4TC (CA-376-EW) by MilanWH, on Flickr
ICCCR 2016 - Drive-in theater by MilanWH, on Flickr
ICCCR 2016 - Citroën Traction Avant based Cabriolet by MilanWH, on Flickr
Deze vond ik heel leuk gevonden, hier staat: Deze zullen de Hollanders niet krijgen. Duidelijk een reactie op het vele vanuit Frankrijk importeren van leuke Citroëns door Nederlanders.
En dit merkte ik op de terugweg…
ICCCR 2016 - Citroën Type H Café Excella by MilanWH, on Flickr
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Mooi!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Na bezoek zondag aan de ICCCR en met nog 23 liter in de tank (bleek achteraf) en de benz.meter op een kwart kwamen m’n zoon en ik toch stil te staan op de A50 tussen Arnhem en Apeldoorn met een bruine DS 23.
Geen brandstof meer richting de motor.
Ik wil de bestuurders van de DS, de DS-break en 2x 2cv/Eend
die hun hulp aanboden in de 20 minuten dat wij op de pechplaats bij praatpaal 622 stonden, via het forum bedanken!!
(ik neem aan) vader en zoon van de zwarte eend, fijn dat ik jullie noodvoorraad benzine mocht gebruiken!
TOP!!!
voor mij 2 agendapuntjes: brandstofleiding in tank controleren en toch maar wel een jerrycan achterin zetten, al is het maar om anderen ook te kunnen helpen!
DS23 Pallas, C5 Exclusive, Jumpy, BX19 GTi 16v, Acadiane, Saxo
“Zonder smering gaat alles naar de ter**g”
Heeft er iemand misschieen een plan van de daadwerkelijke opstelling van de handelaren in de grote tent bij het ICCCR afgelopen weekend? Ik ben dringend op zoek naar de naam van een van de handelaren. Het plan dat in de brochure staat die je bij de ingang kreeg klopt volgens mij niet zo erg.
Bij voorbaad dank!
Jint
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Vier dagen lang in een oranje hesje rondgehold en gefietst. Wat fijn dat ik hier dan foto’s aantref om nog even rustig te bekijken wat ik gemist heb
jint nijman schreef:Heeft er iemand misschieen een plan van de daadwerkelijke opstelling van de handelaren in de grote tent bij het ICCCR afgelopen weekend? Ik ben dringend op zoek naar de naam van een van de handelaren. Het plan dat in de brochure staat die je bij de ingang kreeg klopt volgens mij niet zo erg.
Bij voorbaad dank!
Jint
Voor zover ik weet klopt dat plan ook gewoon.. Maar welke handelaar op welke locatie zoek je? Wellicht dat wij je verder kunnen helpen? Na 4 dagen in de tent door te hebben gebracht kennen we ook wel een aantal mensen..
Ook namens de werkgroep programma wil ik iedere club en alle vrijwilligers héél hartelijk danken voor deze onvergetelijke dagen, wat was het top. Ik zelf ben uitgeput maar met een voldaan en trots gevoel denk ik terug aan de afgelopen week. Hier hebben wij 1,5 jaar bijna wekelijks onze vrije uurtjes voor opgegeven en het resultaat was er met jullie hulp!
Martijn Baudoin van Studio Mambeau heeft prachtige 360 graden foto’s gemaakt, zie de link hieronder, de de moeite om goed te bekijken!
https://app.lapentor.com/sphere/icccr-2016-rheden-netherlands
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Wat een leuke foto’s. Gemaakt met een drone?
Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Nee niet met een drone maar een statief van wel 4 meter hoog
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
En ook weer thuis na een werkvakantie van 12 dagen @ icccr
wat een geweldig evenement was het.
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik snap opeens beter waarom we zo druk waren langs de weg en op de parkeerplaatsen: 40.000 bezoekers ...
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/rheden/citroënevenement-trekt-40-000-bezoekers-1.6269286
Dank, break23m! Ik heb het bezoekersaantal in het voorpagina-artikel, dat op een andere bron was gebaseerd, meteen aangepast: van 11.000 naar 40.000!
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive