Met andere woorden, de dealer kan hem zo uitzetten voor je!
Leukste zou zijn als je hem zo kan instellen dat hij gaat branden als je richting de toerenbegrenzer gaat
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
JEPS, THX.
GA BINNENKORT NOIG EVEN LANGS VOOR KLEINE DINGEN.
oops, sorry voor de caps
De racing zou inderdaad een sportieve indicator moeten hebben, maar dan zeker is het van belang dat er ook wordt aangegeven wanneer terug te schakelen en dat maken ze dan weer niet…
Totaal aantal Berichten: 141
Geregistreerd: 03-09-2010
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Een echte coureur let op de weg en bepaald aan de hand van het motorgeluid en beschikbare vermogen wanneer het ideale schakelmoment is
Zeker als je wat langer met de wagen rijdt weet je wanneer het zich loont om terug te schakelen. (met 90 km/u van z’n 5 naar z’n 3 is immer feest )
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Volgens mij geeft de indicator ook wel aan als je terug moet schakelen, ik heb eens per ongeluk 40 in z’n 5 gereden en dat begint ie dat wel aan te geven hoor. Maar als het goed is heb je dan al teruggeschakeld, want de auto begint dan al vanzelf te bokken
Ik vind de indicator juist wel handig als ik met keiharde muziek aan rijdt (soms heb je daar gewoon ff zin in..) en dus de motor niet hoort is het handiger om te kijken naar die indicator dat constant op je toerenteller/km-teller. Kan me indd niet voorstellen dat je dit niet uit kunt zetten. Moet zelf ook nog eens langs dealer voor led+stadslicht en dat irritante gordel piepje (daar irriteer ik me dan wel weer aan ).