Beste forumleden,
Sinds 1 week ben ik een gelukkige eigenaar van een nieuwe DS3 e-hdi(Manitoba/Rouge). Er zit een eenvoudig monochroom display A in wat ik graag wil laten vervangen in het monochroom display C. Dit display is veel praktische en grafisch gewoon mooier.
Nu las ik in een ander forum hier (thread 213550) dat een display C uit een C4 probleemloos zonder aanpassingen is overgezet in een C3. Mijn dealer geeft aan dat het mnogelijk is maar weet niet zeker of dit storingen kan geven. Zo heeft de DS3 namelijk een eco-teller in het display die niet voorkomt in niet-ehdi motoren. Wat gebeurt er bijv. als je een C-display uit een C3 of C4 haalt zonder E-hdi motor? Moet ik dan specifiek een C-display uit een C3 e-hdi versie hebben?
Ik wil eigenlijk vanwege de prijs naar een 2e hands display zoeken bij een demontage bedrijf. Heeft hier iemand ervaring mee en naar wat voor soort display-nummer (beginnend met 96….)of leverancier (Johnson Control?Sagem ?) moet ik concreet zoeken? Heeft iemand wellicht een C-display liggen?
Ik hoor graag,
Robbert