Vraagje: bevestiging groot licht H1 bij phase 2 koplamp
John76
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 23 januari 2012 11:47 PM

Hallo, van het weekend was het zover, het linker dimlicht sprong kapot. Gisteren met gezonde spanning deze vervangen, mede dankzij de handige tips her en der in dit forum was het een koud kunstje halelujah
Vooral de tip om de ABS stekker los te maken hielp me veel. Gelijk ook rechts preventief vervangen.

Ik zag ook rechts dat het stadslichtje zwart was, dus ook gelijk vervangen. Echter de groot licht H1 lamp viel gelijk van zijn plek toen ik deze van de achterzijde aanraakte, en dit gebeurde echt niet hard. Beetje rommelen en deze op zijn plaats gezet, maar niet naar mijn zin, het blijft er maar wat losjes bijhangen.
Nu vond ik later bijgevoegde foto hier, die ik nu misbruik. Bij mij is de metalen ring, precies waar de rode lijn van nr 4 eindigt los, deze komt met lamp en al mee naar buiten. Ik heb het idee dat dit niet zo zou moeten zijn, maar dat deze aan de koplampunit vast zou moeten zitten, en dat dit de reden is dat het lampje zo losjes hangt? Kan iemand mij dit bevestigen?

En zo ja, zou het vast te lijmen zijn? Ben bang iemand te verblinden en verwacht dat de APK van de zomer dit probleem anders wel blootlegt.

Wederom alvast bedankt

Afbeelding Bijlagen
overziicht binnenzijde2.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook