Hierbij een linkje naar de Jubileum pagina van de EUROPARIT.
Ik heb een aantal jaren meegereden met mijn VISA 14s.
Later is dat een EVO geworden en daarna was er een koets van een super E bij nodig.
http://www.europarit.nl/index.php/jubileum-europarit/europarit-historie.html
Allez France
mooi, nooit gezien.
Leuk zo’n selbst gebastelte Visa
Gr
Ollie
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Veel succes met de VISA 14S, hij ziet er geweldig uit.
Samen met de AMI SUPER en de BURTONS een exclusief gezelschap in het deelnemersveld.
Hierbij had de HB-54-FB de Visa Trophee zeker niet misstaan.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Visa GTI 115 schreef:
Hierbij had de HB-54-FB de Visa Trophee zeker niet misstaan.
HS-54-FB
Gave 14s!
Ja, dat waren mooie tijden. De eerste foto’s zijn van 1994, via de puzzelstukjes van 1995 en de “dikke” uitvoering van 1996 naar de rode visa in 1997.
De regengootjes van de 14s waren om de deurstijlen gevouwen na een fikse inschattings fout. De techniek heb ik toen op een super e over gebouwd. De hs 54 fb immitatie van 1996 heeft mijn voorkeur. Het ding liep geweldig. De skirts kwamen van donor auto’s, ik was toen al aan het bouwen met mijn huidige chrono.
De europarit zelf is nog steeds een geweldig evenement. 14 februari hebben we een informatie avond, iedere geintresseerde is welkom. Meedoen kan pas weer in 2013, de inschijving zit vol.
@visa gti 115: zeker niet, maar ja, hij is nu ook in (hele) goede handen. Hoewel ik me er graag over ontfermd had…
Allez France