Bij mijn nieuwe Citroën C3 - 1.6 E-HDI 90 AIRDREAM SELECTION gaat spontaan de achteruit verwarming aan zonder dat ik daarom vraag.
Gebeurt niet dagelijks, ik heb hem nu ongeveer 4 maanden en is een keer of 6 á 7 gebeurt plus de keren dat ik het niet merk omdat de ruit al schoon was bij het weg rijden #probleemauto
C4 Cactus VTi 82 Feel ETG
Citroën C3 1.2 PureTech 82pk Feel NAVI, ECC, PDC, AIRBUMPS
Citroën C3 Aircross PureTech 82pk Feel | Navi | Airco
Citroen C4 PureTech 130 Feel automaat
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 09-12-2005
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Een los contact of stekker bij de BSI ??
Gelukkig garantie, gewoon de dealer laten zoeken.
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Ik zie het nu niet meer, (probleem) vanzelf opgelost
C4 Cactus VTi 82 Feel ETG
Citroën C3 1.2 PureTech 82pk Feel NAVI, ECC, PDC, AIRBUMPS
Citroën C3 Aircross PureTech 82pk Feel | Navi | Airco
Citroen C4 PureTech 130 Feel automaat
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 09-12-2005
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Karakter heet dat bij Citroën (=Quote van de C5 club)
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Totaal aantal Berichten: 9371
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gebeurt dat niet automatisch op basis van de buitentemperatuur?
Voor de zaak verplaats ik mij momenteel in een Ford Focus.
Bij 5 C of lager gaat de achterruitverwarming automatisch aan in dit vehikel.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Nee, dat heet strategie. Om het regenereren van het roetfilter goed te laten verlopen worden er soms electrische verbruikers ingeschakeld. Vaak merk je dat niet (bijvoorbeeld gloeipitten), soms wel. Dat begint opeens je ruit te ontdooien zonder dat je erom gevraagd hebt…. Geen #probleemauto dus.
Gr Martijn