Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van een citroën Saxo 1.1 van 2001 met 117000 km op de teller (distributieriem is vervangen bij aflevering van de auto).
Ben zeer tevreden met het het comfort en rijgedrag van deze auto!
Nu wilde ik een lamp verwisselen maar nu zit er helemaal geen rubberen afdekkapje/afdekhoes achter de koplamp. Nu is mijn vraag hoort dit zo? Of moet er wel een afdekkapje/afdekhoes op?
Alvast bedankt!
Saxo 1.1 sx uit 2001
Als het goed is hoort die daar zeer zeker te zitten. Ik zou daarom dan ook zo snel mogelijk dit proberen te regelen aangezien je anders vocht in je koplampen kunt krijgen.
Wizzy schreef:Als het goed is hoort die daar zeer zeker te zitten. Ik zou daarom dan ook zo snel mogelijk dit proberen te regelen aangezien je anders vocht in je koplampen kunt krijgen.
Bedankt voor je snelle reactie! Ga binnenkort even kijken of ik ergens een afdekrubber kan krijgen.
Saxo 1.1 sx uit 2001
Graag gedaan! De Saxo ziet er overigens goed uit!
Timo Rouwenhorst schreef:Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van een citroën Saxo 1.1 van 2001 met 117000 km op de teller (distributieriem is vervangen bij aflevering van de auto).
Ben zeer tevreden met het het comfort en rijgedrag van deze auto!Nu wilde ik een lamp verwisselen maar nu zit er helemaal geen rubberen afdekkapje/afdekhoes achter de koplamp. Nu is mijn vraag hoort dit zo? Of moet er wel een afdekkapje/afdekhoes op?
Alvast bedankt!
Er is enkel een grijze rubber die de boel drooghoud.