3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Kopen GS(A)
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 23 februari 2012 02:06 AM
  [ # 31 ]

Deze heeft ook roosters, maar ook een lekkere grote pomp,zal die voor de arko wezen dan? Wink
Gr. Wim.

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 23 februari 2012 11:59 AM
  [ # 32 ]

haha…..

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 23 februari 2012 06:27 PM
  [ # 33 ]
waterman schreef:

Ok. Je weet dat je wel effe serieus zal moeten gaan hakken én lassen in het schutbord van een GS om er uberhaupt een 5 bak in te krijgen? En dan zijn er nog wel wat verschillen die citro-power wel zal weten. Het gaat dus niet zomaar passen. Dat je het maar even weet dus.

Ik weet dat de 5- bak te lang is om in een GS te zetten net als de achterste baksteun op het subframe, die moet ook verbouwd worden maar wat er verder veranderd moet worden weet ik zo niet. Ik heb hetzelf nog nooit gedaan en ben het ook nooit van plan. (orginaliteits freak)

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 24 februari 2012 10:10 AM
  [ # 34 ]

Er is hier een onderwerp over op het forum, meerdere zelfs. Als je die leest dan weet je alles waar je aan moet denken.

Dus lijkt mij prima een 5 bak in een GS-Break met een snel 1300- blokje. Helemaal lekker als het dan nog op LPG is met de huidige benzine prijzen.

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 24 februari 2012 06:10 PM
  [ # 35 ]

Kun je beter een GSA Break met 1300 en 5 bak kopen, scheelt je een hele hoop werk en rijd ook beter.

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 24 februari 2012 06:39 PM
  [ # 36 ]

je beter je GS-en inruilen voor een enkele Deawoo Spark op lpg, dat is ook een stuk goedkoper en veiliger….

Is het niet hobby om er juist wat mee te doen of aan te moeten ondernemen?

Waarom zou een GSA beter rijden dan een GS? vanwege de revolutionaire nieuwe techniek die meegebracht werd met de A- van GSA?

Iemand nog een leuke GS break in de aanbieding? bij voorkeur zonder (of niet te veel) laswerk, overige defecten geen bezwaar!

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
Gepost: 24 februari 2012 06:41 PM
  [ # 37 ]

police Houden we het wel een beetje vriendelijk?

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 24 februari 2012 08:02 PM
  [ # 38 ]

De GSA is veel stiller dan een GS. Zit veel betere stoelen in, onderdelen voorziening is beter enz.

Alleen een GS heef veel meer charme…En dat heeft wel wat.

Daarom zeg ik altijd dat als je alleen zomer’s recreatief rijd een GS best voldoet, ga je het gehele jaar doorrijden een
GSA een betere keus is.

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 24 februari 2012 08:59 PM
  [ # 39 ]

In welke prijsklasse zoek je?

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 24 februari 2012 09:13 PM
  [ # 40 ]

Tuurlijk houden we het gezellig! maar ik vond het een beetje kort door de bocht op die manier. C-power heeft inmiddels argumenten gegeven.

Persoonlijk vond ik de verschillen niet zo heel erg aanwezig. Om op basis van die argumenten een in mijn ogen een stuk minder aantrekkelijke auto te kopen vind ik niet relevant. Dat is natuurlijk persoonlijk en heeft te maken met smaak…

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 24 februari 2012 09:38 PM
  [ # 41 ]

Prijsklasse heb ik niet echt,

hangt volledig af van de staat van de GS

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 24 februari 2012 10:29 PM
  [ # 42 ]

GS weet ik zo niet, GSA Break weet ik nog wel een paar projecten.

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 24 februari 2012 11:36 PM
  [ # 43 ]

Alleen op MP al staan drie GSA breaks. Een beige opknapper, een gestrand cottage-project en een nette grijze waar je zo in weg kunt rijden.
Misschien is het een idee om een GSA te ver-GS’en? De break-uitvoeringen zijn onderhuids vrijwel identiek.

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
75-amitolee
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 145
Geregistreerd: 16-07-2008

Gepost: 25 februari 2012 02:33 PM
  [ # 44 ]

De Beige GSA break KF-22-JK die op Marktplaats staat heb ik gisteren even “live"bekeken.
Ze staat in Weert (Limburg) circa 12 km bij mij vandaan.

Een goede complete basis met wel enig laswerk ( oa middenonder linker dorpel).
Kilometerstand circa 136000 km, wel een 1300 cc motor maar een 4 versnellingsbak.
nog geen GAIK platen en de laatste APK is ergens in 1996 afgelopen.

Voor het gedeukte linkervoorspatbord en het door vliegroest aangetaste kofferdeksel heb ik eventueel z.g.a.n gebruikt vervangend plaatwerk te koop.Eveneens heb ik oa ook nog een setje GSA break achterdeuren, verder ligt er ook nog wel een setje nette gebruikte GSA koplampen.

Zelf heb ik nog een origineel nederlandse blauw metallic GSA pallas berline van april 1982 met 1300 cc ecomotor met 5 versnellingsbak in de aanbieding.
Kilometerstand is circa 100.000 km en ze is voorzien zgan origineel beige pallas interieur.
Ook nog niet voorzien van GAIK platen omdat ze ook ruim 15 jaar droog opgeslagen staat.

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 26 februari 2012 12:41 PM
  [ # 45 ]

hallo,

“Misschien is het een idee om een GSA te ver-GS’en” wat bedoel je daar mee? bumpers vervangen ed?
zijn daar voorbeelden van?

Groet’n

Karel

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook