Ik zag op marktplaats een bak en blok staan voor de prijs waar je een compleet loop of sloop project voor kan halen, gisteren was hij 250,- en zonder km stand, nu staat er ineens wel een km stand bij en kost de set 350 euro…
Wat een lolbroek!
ondertussen heb ik voldoende gelezen over de blokken en bakken. Zijn hier nog mensen die een nieuwe set (zuigers en) cilinders aanbieden voor een 1299 blok?
Ik heb namelijk een blok gevonden waarbij deze vast staan, maar als ze niet nieuw te krijgen zijn dan heeft dat natuurlijk niet zoveel zin.
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Anders haal je zo’n project voor 250 euro. Heb je meteen een hoop reserve onderdelen. Lijkt me niet verkeerd dan.
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Cilindersets zijn niet goedkoop van een 1300, als je ze al vinden kan.
Aan wat voor een prijzen moet je dan denken? en kan de club je daarbij helpen of moet het dan origineel blijven? Ik las dat je enkel spullen mag kopen die ook origineel aan de GS(A) horen, dus dan mag je zeker geen 1300 setje kopen als je een GS hebt?
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Reken op 250/350 euro als je zo’n setje vind.
Je moet wel lid zijn van de vereniging om onderdelen te kopen. Of er een set ligt weet ik zo niet dat moet opezocht worden maar reken er niet op. Of het op een GS of GSA komt maakt niet zo heel veel uit.