3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Citroofreak’s CX 25 RD (tis geen vrachtwagen fotos)
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 11 maart 2012 01:54 PM
  [ # 31 ]

Het heel erg doorzakken doet de cx niet snel meer, na het vervangen van de veercilinders achter.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
Gepost: 12 maart 2012 01:11 AM
  [ # 32 ]
citroofreak schreef:

Ai. Dat is wel iets om rekening mee te houden. Niet té hard over de drempels.

Inderdaad, want je carterpan is een nog véél lulliger klusje om te vervangen dan een trekhaak. Je zult de eerste niet zijn. Wink

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 12 maart 2012 02:29 AM
  [ # 33 ]

Ik las in een ander topic dat CXen sleutelende dames in overall wel kunnen waarderen. Dus mocht ik mijn carterpan er eens onder vandaan jagen weet ik waar ik me moet melden.  ;p

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 12 maart 2012 02:32 AM
  [ # 34 ]

Btw: eerste tank diesel verstookt. 1:15(,0009)

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 12 maart 2012 09:29 AM
  [ # 35 ]

Dat is heel gemiddeld (lees: normaal) voor een berline!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 29 maart 2012 11:34 PM
  [ # 36 ]

Ik geloof dat de CX nou ook is voorzien van een dimlicht relais. Is het allemaal nog goedgekomen vanmiddag michiel? Jammer dat ik alleen een ‘aanwijzende’ functie had.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 30 maart 2012 02:03 AM
  [ # 37 ]

Werkt perfect Lars! Ik had alleen geen TieWraps meer. Dus alles bungelt nog los… De aanwijzende functie heeft wel nut gehad dus.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 06 april 2012 11:57 PM
  [ # 38 ]

Het dak van mijn CX is omgetoverd tot maanlandschap. Ik heb een oplegger over het hoofd gezien met achteruitrijden. Ik koppel ze met de vrachtwagen altijd aan. Met de cx is dit geen aanrader. Het was donker en ik stuurde de dame er zo onder. Ik heb de schade nog niet goed kunnen inventariseren, maar ik ben bang dat ik morgen schrik. Mooie schijtzooi!  Grrrr

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 april 2012 08:25 AM
  [ # 39 ]

Das mooi balen.
Hoop dat het mee valt.
Succes in ieder geval.

Vgf

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 07 april 2012 09:12 AM
  [ # 40 ]

Het valt me nog redelijk mee. Mede door de uitmuntende vering is de schade beperkt gebleven tot dak en 1 d-steil. 1 diepe kras en verder gedeukt en gebutst. Ik denk dat de auto geen nieuwe dakplaat waard is… Dus de deuken van binnenuit maar eruit proberen te duwen. En dan maar motip bijspuiten.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
Kornstra
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1155
Geregistreerd: 28-01-2007

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 07 april 2012 10:11 AM
  [ # 41 ]

Misschien toch beter een schotel op het dak monteren als je een oplegger gaat aankoppelen tongue rolleye

Maar…,van dit soort dingen wordt je natuurlijk niet vrolijk…..

Succes met opknappen!

Met z’n vieren in je Eendje.

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 07 april 2012 01:20 PM
  [ # 42 ]

Ik zou zelf nono niet aan de gang gaan!

Dat kan je denk ik deze keer beter aan een specialist uitbesteden die gespecialiseerd is in het
uitdeuken zonder spuiten!

Zij kunnen gebruik maken van moderne technieken. het hoeft natuurlijk niet deze te zijn, was maar een voorbeeld.  Wink

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 07 april 2012 02:30 PM
  [ # 43 ]

Ik ken de methode “uitdeuken zonder spuiten”. Hier moet echt wel gespoten worden. Een oplegger van 15 ton leeg geeft niet veel mee! Daarbij heeft de voiture wel meer schoonheidsfoutjes. Dus een zo strak mogelijke beunoplossing vind ik mooi zat.

Het word uitdeuken, plamuren en laten spuiten door m’n baas de hobbyspuiter. Wel direct het hele dak trouwens.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 07 april 2012 03:29 PM
  [ # 44 ]

Omdat een dak toch een groot oppervlak heeft…. en misschien mooier recht te krijgen is. Vandaar dat ik het zei Wink

Profiel  
 
sergolet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 08-08-2006

- CX CX Reflex D (Familiale )
- CX Pallas 2.5 Diesel
Gepost: 07 april 2012 04:10 PM
  [ # 45 ]

Ik heb anders nog een dak met spijlen en elektrisch schuifdak met komplete bekleding liggen!

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook