24 van de 46
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »
   
De “LaSix” van Wolfman Te koop
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 29 december 2012 05:02 PM
  [ # 346 ]

Morgen zou ik graag langs willen komen bij je. Het is wel een rot eind rijden maar ik ga er alleen niet uitkomen.

Inmiddels werkt de ventilatie helemaal niet meer….. Zekering blijft er uit klappen.
Ik geef het op voor nu. Ben er chagrijnig van geworden.

Ga lekker aan het bier.

Heel erg bedankt voor je geduld en hulp.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 29 december 2012 05:05 PM
  [ # 347 ]

Waar woon je Wolfman?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 29 december 2012 05:06 PM
  [ # 348 ]

Ridderkerk

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 29 december 2012 05:09 PM
  [ # 349 ]

Je mag ook in Bussum langs komen. Ik heb een 76 er gehad en ben elektro nerd..

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 december 2012 05:14 PM
  [ # 350 ]

Das inderdaad een betere afstand.
Succes morgen.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 29 december 2012 05:14 PM
  [ # 351 ]

Dat scheelt wel de helft rijden.
Ik neem je aanbod graag aan als ik daarmee F.SvM tenminste niet voor het hoofd stoot. Want hij heeft mij tot nu toe erg goed geholpen.

O ik zie nu dat hij al gereageerd heeft tijdens het tikken van mijn bericht.
Pm mij je adres en zeg maar vanaf Hoeilaart ik welkom ben.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 december 2012 11:29 AM
  [ # 352 ]

Hoi Boogaard, heb je nog tijd vandaag? Ik heb na je vorige reactie niets meer vernomen van je.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 30 december 2012 12:13 PM
  [ # 353 ]

PM!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 30 december 2012 06:07 PM
  [ # 354 ]

En daar was het bruine gevaarte! Al snel een oordeel over de ENORME janboel van elektriciteit . De blower is een originele serie 1 eerste type. De draden zijn echter naar buiten geleid waar ze origineel IN het kachelhuis zitten aangesloten.

Wolfman moet het kachelhuis nu gaan demonteren en de draden opnieuw volgens schema aansluiten. Daarna de airco werkend krijgen….

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 30 december 2012 07:28 PM
  [ # 355 ]

Nou… lekker dan…
Wat een tegenvaller, héél dat kachelhuis weer uitbouwen! En dan nog die spaghetti goed krijgen. Confused

Jammer dat het niet simpeler was.
Ach, in elk geval weet Wolfman nu wel waar hij aan toe is en waar hij op kan rekenen.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 december 2012 07:41 PM
  [ # 356 ]

hoezo heel het kachelhuis uit bouwen?
de draden van de bediening zitten net voor het schutbord binnenkant toch?

https://plus.google.com/photos/104808338418977024156/photo/5749553205076939314

de draden van de bediening gaan achter die twee schroefjes links naar binnen.
rechts daarvan gaan de twee airco draden aan de onderkant naar binnen.
én wie er boven weer uitkomen gaan naar het motor ruim.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 30 december 2012 09:26 PM
  [ # 357 ]

Ja maar binnenin zitten de weerstanden. Daar is een draad vanaf en die krijg je er nooit op. De weerstanden zitten Op jouw foto achter die twee kruiskopjes.  Echter kan je daar niet de draad aansluiten.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 30 december 2012 09:42 PM
  [ # 358 ]

Als Wolfman slim is, bouwt ‘ie meteen een modern kachelhuis in, van het type ‘roulettewiel’, < ‘79. Beduidend betere opbrengst, geen kieren tussen koeltunnel en slakkenhuis zodat je alle warmte en stank vanuit de motorruimte binnen krijgt en áls de blower ooit kapot gaat, kun je tenminste een vervanger vinden. Wink

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 december 2012 11:24 PM
  [ # 359 ]

Zo ik ben ook weer thuis.
Niet dat ik onderweg problemen heb gehad hoor. Ik had nog een afspraak onder voorbehoud staan met twee vriendinnen. En ben gelijk doorgegaan.  Wink

Joris, nogmaals erg bedankt. Het was gezellig maar ook vooral leerzaam. Ik ga mij bezinnen wat ik nu het beste kan gaan doen.
Ik heb twee opties. drie eigenlijk als ik die van Leontien ook mee neem.

De boel open maken en alles weer netjes maken zoals het hoort.
Of de boel voorlopig laten voor wat het is en een directe schakeling maken op de aircopomp en pas van de zomer alles netjes in orde maken.
Dit omdat ik niet weet hoeveel werk het is en buiten op straat moet sleutelen en het weer nou niet bepaald mee gaat werken deze tijd.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 31 december 2012 12:19 AM
  [ # 360 ]
bogaard77 schreef:

Ja maar binnenin zitten de weerstanden. Daar is een draad vanaf en die krijg je er nooit op. De weerstanden zitten Op jouw foto achter die twee kruiskopjes.  Echter kan je daar niet de draad aansluiten.

Bij mij kan ik de draden ,als ik dat kapje eraf haal zo aan sluiten. ( mannetje vrouwtje)
Zo heb ik hem ook los gehaald.
Of zit er een weerstand los?

VgF
Indd succes met alles

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
24 van de 46
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook