Ohja, en de auto die ik eigenlijk wilde ophalen was deze
Geadverteerd voor 1900 maar inmiddels gezakt naar 1200 (zonder CT), 1e eigenaar tot 5 jaar geleden was de buurman. Wel overgespoten. En hij staat helemaal in Lozère, da’s toch 5 uur rijden onder Parijs. Ik heb wel eens eerder een CX gekocht in Zuid Frankrijk (er heen gegaan met de trein) en het hele stuk teruggereden ... een auto die jaren gestald heeft gestaan en dan ga je even onvoorbereid er 1000 km mee rijden ... Je staat toch niet graag stil midden in de nacht op de péage in het pikkedonker!
Mooie bekleding, die ken ik eigenlijk alleen van de Leader uitvoeringen. Hij staat vast nog wel op leboncoin. Had dus niet veel gescheeld of ik had deze gekocht als hij goed was geweest, al koop ik liever één die ook niet is overgespoten, liever helemaal origineel. Viel me overigens tegen om echt een heel mooi exemplaar te vinden van een GSA en dat voor weinig geld.
Deze had ik ook nog op mijn lijst staan, één uit Dijon, uit het laatste bouwjaar van de GSA, wel een break trouwens, roestvrij (werd beweerd) maar met een uitgeleefd interieur, ondanks de lage km stand van 86000, prijs was 1000 Euro geloof ik en daar kan nog wel wat van af.
als er roest was geweest, zou dat ook op de CT gestaan hebben
dus als er nog iemand een mooie GSA zoekt in Frankrijk, ik geef graag de email adressen door, stuur maar even een PB.
Maar nu verder dus met de BX ... excuus aan de GSA liefhebbers ...