E Myway en iPhone 4S
Borrel77
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70

- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Gepost: 23 maart 2012 03:28 PM

Hey allemaal,

Iemand idee of de iPhone 4S goed werkt met de bluetooth van de E Myway en de USB connectie aansluiting?

Ik ben namelijk van plan zo een toestel aan te schaffen.

Mvg

Jo

ps, de iPhone 4 staat wel in de lijst van compatibele telefoons, maar de 4S niet.

Profiel  

Matthias VH
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12

- C4 (2004-heden) 1.6 Vti 120 pk Exclusive
Gepost: 23 maart 2012 05:38 PM
  [ # 1 ]

Ik heb zelf een iPhone 4 en deze werkt perfect met de eMyWay, zowel via USB als via bluetooth!
De iPhone 4S werkt met het zelfde besturingssysteem dus er is geen enkele reden waarom dit niet zou werken.
Je muziek afspelen via bluetooth is lekker makkelijk, maar aansluiten met USB is nog veel leuker! Je kan dan gewoon door je albums of afspeellijsten bladeren, wat super handig is.
Een aanrader om je je muziek in je auto af te spelen, zeker als je de optie hifi van Denon hebt genomen!
Veel plezier ermee!

Profiel  

Jako
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 181

- Xantia Plus 1.8i 16v
Gepost: 23 maart 2012 08:29 PM
  [ # 2 ]

Mijn iPhone 4s doet het prima via BlueTooth met de eMyWay, ik kan prima bellen, muziek luisteren en de contacten synchroniseren ook goed. Via USB kan het ook waarbij de iPhone gelijk oplaadt. Eigenlijk merk ik geen verschil met de iPhone 3G die ik hiervoor had.

Xantia Plus 1.8i 16v 2001 ORGA 8943

Profiel  

Borrel77
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 maart 2012 10:30 AM
  [ # 3 ]

Hey bedankt voor jullie reacties…

ik heb nu mijn ipod nano (ondertussen al 6jaar oud) aangesloten op mijn radio en ja met Denon… Maar ik merk dus dat (niet altijd) als de trafic informatio gespeeld heeft of ik een telefoongesprek heb gehad, het geluid van de ipod net als een robot klinkt… (waarschijnlijk is mijn podje te oud) maar daar hebben jullie dus geen last van? Ik was inderdaad ook wel van plan om de iphone ook via de usb aan te sluiten voor het opladen.

Mvg

Jo

Profiel  

Matthias VH
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 maart 2012 12:54 PM
  [ # 4 ]

Ik heb geen idee of hij raar doet na traffic berichten eerlijk gezegd…
Met telefoongesprekken heb ik wel ervaring, maar na een gesprek speelt de muziek gewoon verder zoals ervoor zo der rare klanken ofzo… Mijn muziek en telefoongesprekken komen dan uiteraard ook van hetzelfde toestel, misschien dat dat er iets mee te maken heeft, maar dan nog zou dat eigenlijk niet mogen hè dat er storingen komen….
Met de iPhone tot hiertoe dus nog geen enkel probleem gehad!
Trouwens een zeer goede keuze om het systeem van Denon te hebben gekozen, maar dat heb ja natuurlijk zelf al lang kunnen vaststellen Wink

Profiel  

Borrel77
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 maart 2012 12:59 PM
  [ # 5 ]

Hallo Matthias,

Ja ik heb ondertussen al wel gehoord aan het geluid dat het wel beter is, enkel over de bas woofer in de koffer ben ik niet zo terveden.
Had gedacht dat die iets beter door zou gaan klinken.

Mvg

Jo

Profiel  

Matthias VH
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 maart 2012 01:17 PM
  [ # 6 ]

En heb je dan de instellingen dan al wat zitten aanpassen?
Ik vind persoonlijk dat de bas er wel flink door komt, die staat niet eens op maximum omdat ik er anders knettergek van word. Bovendien draait het toch om het produceren van een zuiver geluid dat mooi vol klinkt en ook wat volume kan produceren, wat het voor mij zeker en vast doet! Maar smaken verschillen natuurlijk en maar goed ook Smile

Profiel  

Borrel77
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 maart 2012 01:19 PM
  [ # 7 ]

ja ik heb er al wat aan zitten prullen, maar als ik alles op flat zet, dan vind ik de bas net iets ondermaats. Dus zet ik de sterkte van de bas op +3 en de rear speakers ook op +3 Very Happy

Profiel  

Matthias VH
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 maart 2012 01:21 PM
  [ # 8 ]

ja als alles op neutraal staat, zoals de wagen dus uit de garage komt was het ook even schrikken… Dacht ook van neeeee, dit kan niet?! En uiteraard na het prullen in de instellingen is het al een groot verschil he :-p

Profiel  

Borrel77
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 maart 2012 01:40 PM
  [ # 9 ]

inderdaad… mag je wel zeggen.

Profiel  

Borrel77
< 100 berichten
Rank

Gepost: 31 augustus 2012 09:19 AM
  [ # 10 ]

Ik heb toch een probleem ontdekt…

Als ik muziek afspeel via mijn iPhone (en aangesloten via USB) dan krijg kan ik na een gesprek vaak alleen nog naar de radio luisteren… Het is net alsof hij niet meer naar de USB connector wil overschakelen. Ook had ik laatst dat de naam van mijn vriend boven in het balkje bleef staan na ons gesprek (met de tijdsnotatie van het gesprek er bij (stilstaand)) ... Ik kon enkel dus de radio opzetten, naar een cd overschakelen (die ik gelukkig nog had in de auto om te testen).  Als ik dan weer naar mijn iPhone wou gaan, verscheen er op het scherm ‘Verbinding wordt opnieuw tot stand gebracht’, maar na 15minuten was het nog steeds stil in de auto.  Ook als ik de radio weer opduwde, kon ik niet via vervang informatie drager de iPhone disconnecteren. Gewoon loskoppelen en vastklikken heeft ook geen effect.  Ik moet dan steeds het contact van de auto afzetten en 10 a 15 minuten wachten vooraleer de radio mijn iPhone weer wil herkennen…. 

Auto dan toch op een maandag gemaakt? Of een vrijdag avond?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook