DS3-Black schreef:Op een zondag zal voor de dealer wel lastig zijn. Op zaterdag werken ze daar en zijn ze open, op zondag moeten er appart mensen komen en maken ze dus extra kosten voor de gastvrijheid.
Zoveel kost dat niet hoor, op zondag de deur open doen voor een clubrit. Ik doe het regelmatig zelf ook.
Ik wil ook graag van de partij zijn.
1 DS3 gevuld met 2 personen die ook aan de pannekoekenlunch willen deelnemen.
groetjes,
MunDS3 In Black.
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
bij deze geregeld…
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Ik kom ook, helaas niet zelf met een DSiets. Ik kom met Marco mee, ook bekend als Xsara Coupe.
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gezellig lucas
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Lucas,
je staat erbij.
NOG MAAR 10 DAGEN TOT DE SLUITINGSDATUM…
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
cidsar gaat mee, komt alleen en blijft niet eten.
Hallo,
Ik kom de 15e sept met 2 personen naar de meeting.
Graag 2 keer lunch.
Groeten,
Peeters
geregeld! gezellie!!
Helaas zal ik er niet bij zijn. Ik heb een bedrijf op CuraƧao overgenomen en dat heeft al mijn aandacht nodig.
Iedereen veel plezier gewenst op de meeting!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
Ondanks dat ik vrijwel enkel passief aanwezig ben op dit forum wil ik mij (eindelijk) toch graag eens aanmelden voor een meeting. De foto’s van de vorige meetings zagen er erg leuk uit!
Bij deze meld ik mij dan ook aan met 1 DS3 en 2 personen en wij doen mee met de lunch.
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
Even praktisch gedacht: hebben jullie al ideeen hoe we de route gaan rijden? 1 lange sliert is gezellig, maar bij elke stoplicht stressen voor de mensen achterin. Kleine groepjes? Of bellen we die brugwachters uit Kampen nog een keer om de weg voor ons vrij te houden
Allemaal bumperkleven en niemand er tussen laten . De sliert valt vanzelf wel uit elkaar waarschijnlijk, zeker als er rood licht camera’s staan. Maar waarschijnlijk is de route zo gemaakt dat we minimaal last van stoplichten hebben en voor de rest hopen dat mensen je voorrang geven om te volgen. Zo ging het vorig jaar ook, de laatste heb ik helaas moeten missen, toen lag in met een (namaak) heli in het zwembad.
Sympathique schreef:Ondanks dat ik vrijwel enkel passief aanwezig ben op dit forum wil ik mij (eindelijk) toch graag eens aanmelden voor een meeting. De foto’s van de vorige meetings zagen er erg leuk uit!
Bij deze meld ik mij dan ook aan met 1 DS3 en 2 personen en wij doen mee met de lunch.
ga ik regelen voor je!!
sfs schreef:Even praktisch gedacht: hebben jullie al ideeen hoe we de route gaan rijden? 1 lange sliert is gezellig, maar bij elke stoplicht stressen voor de mensen achterin. Kleine groepjes? Of bellen we die brugwachters uit Kampen nog een keer om de weg voor ons vrij te houden
de route is zo goed als stoplichtvrij,op een enkele na. (tot de lunch 3 keer) en na de lunch ook maar max 10 (uit het hoofd ff gezegd) er zijn 3 auto’s met verbindingsmiddelen,dus het moet goed komen,zo niet,zetten we alles ff stil op een veilige plek(zijn er zat…)
Dat is het voordeel van in een vroeg staduim plannen en een X aantal keer bronnen raadplegen en route rijden…
Super geregeld!