Totaal aantal Berichten: 427
Geregistreerd: 10-04-2006
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
In mijn voorgaande auto (C4 Picasso 2009) had ik een EB6V en in mijn huidige auto (C5 2011)heb ik een EGS bak. Recentelijk heb ik twee dagen in een DS5 e-Hdi gereden en toen viel het mij eveneens op dat deze EGS wel ‘kruipt’ bij het loslaten van de rem. Waarschijnlijk om het effect van een echte automaat te benaderen.
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
Ik denk juist dat het is vanwege het start-stop-systeem aan boord….
Het was weer 1 dag wennen en dan is het weer gewoon.
Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.