Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Te vaak worden fraaie XM’s doorverwezen naar de sloop, met namen door Citroen dealers.
Zo ook nu weer: Ik verkocht een paar maanden geleden mijn 12_TT_GX XM V6 Exclusive Bleu Mauritius 1977 met zwart leder (12V diravi).
De nieuwe eigenaar belde mij wat onthutst dat de auto niet door de APK kwam vanwege een hydraulieklekje op de beruchte plek boven de achtertraverse.
Bovendien speling op de besturing en de achtertrein (aldus de dealer) en nog wat ongelijk remmen. Totaal werd de reparatie begroot op € 2500, dus weggooien, was het advies.
Van die spelingen en die remproblemen was 250 km geleden nog niets te merken. Maar dan nog: een stuurkogel vervangen kost weinig, zelfs bij een dealer.
Een achterste draagarmlager kan andere koek zijn, maar ik geloof er niet in.
Het zou zonde zijn als deze auto het graf in ging. Wie pakt hem op?
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
JanSr schreef:Ik verkocht een paar maanden geleden mijn 12_TT_GX XM V6 Exclusive Bleu Mauritius 1977 met zwart leder (12V diravi)
Uit 1977…. Dié had je moeten houden!
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ja, maar ik wilde een Break. Die heb ik intussen, zeer tevreden, met alle opties, zoals stoelverwarming en schuifdak.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
_1977_ Jan ......
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Misschien een orga nummer!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Die twee auto ‘s schelen 3 mnd in leeftijd, de Break is type III, net als die Exclusive. Kilometerstanden vrijwel gelijk.
Rottigheden ook.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Een topic is wel genoeg!
Deze gaat op slot.