Hallo,
Ik wil graag mijn iPod aansluiten op mijn standaard autoradio. Op internet heb ik al gevonden dat dit met USB een dure grap gaat worden, dus daarom wil ik graag gewoon via een jack-kabeltje de iPod aansluiten.
Nu zie ik op deze pagina (http://www.shopwiki.nl/d/0/0/MB-Aux~in-adapter-Peugeot/Citroen) links wel zo’n kabeltje staan, maar ik ben er niet zeker van of dat de goede is. Ook kan ik niet echt vinden waar ik zo’n kabeltje zou kunnen kopen.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Zelf heb ik dit gedaan door een andere autoradio in te bouwen. Via USB kon ik mijn ipod niet uitlezen (classic 160 GB, is te groot vor USB) En via mijn Alpine CDE-111RM headunit en Alpine KCE400BT Bluetoothmodule gaat er een kabel naar mijn dashboardkastje waar de ipod aan hangt. Dit werkt ideaal als je het mij vraagt!
Bedankt voor je reactie!
Het gebruik van USB probeer ik daarom ook te vermijden, en ik wil graag gewoon voor een oplossing gaan met jack-kabeltje (dus via de koptelefoonuitgang van de iPod). Dat betekent dan natuurlijk geen bediening aan het stuur, maar dat vind ik niet erg. Een nieuwe radio vind ik eigenlijk iets te ver gaan.