Totaal aantal Berichten: 48
- Saxo 1.4i 538 sport
Hallo mede Saxo-liefhebbers, zouden jullie willen laten weten waar jullie je onderdelen kopen (online of gewoon in de winkel), voor mij het liefst in Rotterdam en Amsterdam e.o. uiteraard daar buiten ook welkom hebben andere er misschien nog wat aan!
Ik heb het echt over wieldoppen tot lichten tot bumpers en noem het maar op.
Ik ben langzamerhand wat dingen aan het vervangen ben bijna klaar met de dingen die kapot/los zitten of er niet mooi meer uit zien. Dus ga nu me lampen, velgen, spoiler etc. doen en tussendoor kleine dingen vervangen voor mooiere.
Hoor graag jullie ervaringen van site’s en winkels.
Vrijwel alle originele onderdelen ken je wel bij de dealer halen neem ik aan maar denk dat er dan ook een dealer prijsje aan vast zit. Ik kom op genoeg site’s maar ik koop pas ergens als ik weet dat het betrouwbaar is.
voor be
webwinkel mister-auto.be
vaste winkels auto5; hubo (lampen en andere kleine aftermarkten prullen (use only Osram of Philips! ) ; een lokaal herstelbedrijf dat alle merken doet ; De Jonghe Autoparts ; http://www.dkautoparts.be ; Stuk-Cars Verholen ;
in nl voor kleine pech onderweg / nieuwe banden utu
prijs bij dealer kan je bij benadering weten door even te kijken op citroen-service.com en daar een gratis account aan te maken.
het zal altijd iets duurder zijn dan de aangegeven prijs tenzij je geluk hebt.
De onderdelen die ik heb besteld bij de dealer waren niet duurder dan op een ander. Zaken zoals een thermostaat heb ik liever origineel
Totaal aantal Berichten: 48
- Saxo 1.4i 538 sport
Ok thanks en sites zoals dit, hij heb zowat alles wat ik zoek iemand ervaringen mee?
http://www.carfantasy.nl/
Het liefst haal ik het in de winkel zelf maarja meestal is het dan alsnog van we bestellen het en je ken het komen ophalen ken ik het net zo goed zelf bestellen.
het lijkt op eerste zicht en webwinkel die betrouwbaar is. Maar ik verwacht niet veel technische support van deze. het gamma is zo uitgebreid. ...
ik zie dat ik conrad .be nog ben vergeten te vermelden voor electronische spullen en redcoon .be
Het verschil tussen webwinkels zit ook veel in de garantie afhandeling! Normaal heb je die niet nodig maar 15% van alle nieuwe spullen gaat binnen de 3 maand defect.