7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

Tjitske, onze 2.0 Turbo CT Activa
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 627

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 13 april 2013 07:23 PM
  [ # 91 ]

Het is niet een activa cilinder….

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  

citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 april 2013 08:34 PM
  [ # 92 ]

Er lopen twee dikke gevlochten leidingen naar de activa cilinder. De één is de aanvoer de ander de retour (lijkt me) Er is er 1 lek. De ANWB heeft geprobeerd hem dicht te knijpen met een griptang, maar dat lukte niet. Nu dus wachten op de berger die de auto netjes bij Pasman voor de deur afleverd.

Profiel  

citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 mei 2013 05:46 PM
  [ # 93 ]

De Xant is al lang weer gerepareerd. Na het inleveren van weer een behoorlijke hoeveelheid centjes mochten we haar weer meenemen.

Vandaag ben ik weer een beetje aan het sleutelen geweest. Nynke heeft de Bix mee naar het werk zodat ik wat klusjes kon doen. Zo heb ik de ruitensproeiers weer ontstopt. De linker deed niks meer.
De aanjager deed het op de hoogste stand niet goed. Dat wil zeggen: na 30 seconden stopte hij er mee om het vervolgens 5 minuten later weer 30 seconden te doen. De aanjager dan maar vervangen voor een goed ruilexemplaar. Ook meteen maar alle blad uit het systeem gehaald en het pollenfilter schoongemaakt. Vervangen bleek nog niet nodig want hij was nog in goede staat.
Voor komende woensdag staat een aircobeurt op de agenda. Is nu maar € 40,- bij de Euromaster. Het systeem is nog lekdicht. Ik heb dan ook gezegd dat ze alleen mogen vullen. Binnenkort nog ff de Bix voor een aircobeurt, dan is het wagenpark zomerklaar.

Profiel  

citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 26 juni 2013 08:35 PM
  [ # 94 ]

Een stapel spullen ingekocht zodat ik de Xant een beurtje kan geven. Morgen samen met Goofblikscha de olie vervangen, versnellingsbakolie, filters, bougies, bougiekabels en alle remblokken.

Profiel  

7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook