de led achterlichten heb ik opgegeven.. krijg hem niet fatsoenlijk aangesloten, blijft dezelfde problemen geven.. moet eens proberen op m’n broer zijn saxo of ze dan dezelfde problemen maken.
de angel-eyes heb ik laten afstellen bij een lokale auto5 garage. De garagiste zei al direct dat het prul lampen waren omwille van het moeilijke afstelsysteem. Dat zijn 2 schroefjes per koplamp waar je moeilijk aan kan door de bekabeling die uit de koplampen loopt.
Nu werkt alles naar behoren maar ben een beetje teleurgesteld omdat ik vind dat de angel eyes niet zo veel licht geven als het donker is.. In de originele koplampen had ik H4 lampen (blue vision xenon effect van PHILIPS) erin steken en vind dat die meer licht gaven dan de kleine H1 lampjes wat ik nu in de angel eyes heb steken.. de breedte van de lichtstraal is ook niet zo groot vind ik en verkeersborden lichten niet meer zo fel op als eerst.. Vind iemand dit ook zo of ligt het aan mij?
Ik denk dat dat aan jou ligt….
Nee grapje
Het is uiteraard voor de hand liggend dat die Philips lampen nou eenmaal een stukje sterker waren dan die angeleyes, toch zijn er ook angeleyes met xenon of iets degelijks… misschien had je die beter kunnen kopen dan.
Totaal aantal Berichten: 25
- Saxo 1.4i 538 sport
Ik heb de zelfde lampen en ik vind ze ook niet zo sterk. Maar je kan ze altijd nog vervangen of ombouwen. Ik weet niet of je een beetje verstand hebt van auto’s?
ik verkies toch de osram bilux h4 lampen (64193 60/55w p43t) eens kijken wat osram h1 lampen doen osram is vele malen beter in levensduur dan philips en geven evenveel licht
bv OSRAM NIGHT BREAKER Halogen Headlight - H1 vragen bij de garage even vragen of je ze even mag testen.