Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
gti_styling84 schreef:Dat ziet er wel strak uit hoor geef mij die booskijkers maar en die ZX vind ik erg vet, maar het lijkt wel of jullie bezwaar hebben tegen tuning…
Ik vind alleen die velgen en die booskijkers fout. Verder is het een heel mooie ZX hoor. Heb niets tegen optische tuning, ik kan de witte BX op jouw avatar (is dat die van jou?) best waarderen, en bijv. de BX GTI van Vortex ziet er ook heel lekker uit. Kwestie van smaak…
winnetou schreef:
Heb niets tegen optische tuning, ik kan de witte BX op jouw avatar (is dat die van jou?) best waarderen, en bijv. de BX GTI van Vortex ziet er ook heel lekker uit. Kwestie van smaak…
Die bx is niet van mij, maar hij lijkt er wel op alleen heb ik geen sideskirts en velgen
gti_styling84 schreef:winnetou schreef:
Heb niets tegen optische tuning, ik kan de witte BX op jouw avatar (is dat die van jou?) best waarderen, en bijv. de BX GTI van Vortex ziet er ook heel lekker uit. Kwestie van smaak…
Die bx is niet van mij, maar hij lijkt er wel op alleen heb ik geen sideskirts en velgen
: : Geen velgen
Jij hebt dus echte een zwevende Citroen?
hahaha… tuurlijk wel de standaard velg met wieldop ops:. Maar na zaterdag gaan er velgen onder…