Citroen NL een week geleden gemaild. Nog geen bericht ontvangen.
Was aanwezig bij de DS3 meeting op 24 september 2011.
Was aanwezig bij de DS3 meeting op 23 maart 2012.
Was aanwezig bij de DS3 meeting op 30 juni 2012 in Mariembourg België.
Ben alleen in de ochtend even aanwezig bij de DS3 meeting op 15 september 2012.
Bedoel je niet Citroën Den Haag waar je het eerder over had!?
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Nieuwe sponsor toegevoegd!
Beiden
Oke, ik zal eens polsen…
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Het begint te jeuken om dat circuit op te gaan
whyahah
@edracing
Vanwege juridische aspecten zal Citroën NL of Den Haag hun klantenbestand niet gaan mailen of afstaan. Wat we nog wel kunnen doen is ze vragen het via hun nieuwskatern of socialmedia kenbaar te maken.
Iwan,
Jij hebt schijnbaar de juiste ingangen. Jammer dat ze dit mij ook even niet laten weten.
Ik mail je ff!
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Jullie gaan dus op 8 september naar Midland?
Misschien kan ik mijn auto ook nog eens aftrappen, ik zie dat het veel bochten zijn en laat mijn wagen daar nu zeer geschikt voor zijn.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Las vanmorgen onderstaande bericht en moest meteen aan jou denken Iwan. Erg goed om te zien dat er mensen zijn die zich druk maken om zijn (zieke) medemens. Helaas heb ik een “gewone” DS3 maar wilde toch even mijn bewondering uitspreken
Sponsorrit exclusieve bolides doet kanker vergeten
Geplaatst op 23 juli 2012
Op 2 augustus vindt de negende editie plaats van de MaartenMemorial. Honderd (ex-)kankerpatiënten (passagiers genoemd) rijden als bijrijder een dag mee om zich even een dag niet ziek te laten voelen. De organisatie verwacht na deze editie ook meer dan één miljoen euro te hebben ingezameld voor gericht kankeronderzoek.
Naamgever Maarten
Maarten van Sten stierf 4 augustus 2003 op 27 jarige leeftijd aan de gevolgen van een melanoom, een vorm van huidkanker. Sinds 2004 organiseren vrienden van Maarten het evenement MaartenMemorial. Tijdens zijn ziekte is Maarten zo lang mogelijk blijven rijden in zijn grote passie: zijn Lotus auto’s. Zijn opmerking: “Als ik in mijn Lotus rijd voel ik mij niet ziek” is de basis van de MaartenMemorial. De partners en vrienden van het jaarlijkse evenement werken met een begroting van 0 euro, zodat elke gedoneerde euro ook daadwerkelijk terecht komt waar die nodig is.
Ferrari F40 van Nigel Mansell
De meest bijzondere deelnemende auto wordt meegebracht door hoofdsponsor Milano. Deze Ferrari F40 kreeg Nigel Mansell, Formule 1 kampioen in 1992, in 1986 cadeau van Ferrari-oprichter Enzo Ferrari. Top Gear presentatoren Richard Hammond en Jeremy Clarkson noemden de F40 “the greatest supercar the world had ever seen”.
Met een topsnelheid van 324 km per uur kent de Ferrari F40 weinig concurrentie op de weg. “Andere bijzondere wagens zijn een nieuwe McLaren, Ford GT, Spyker en Lamborghini Murcielago. Al zijn alle deelnemende auto’s heel bijzonder, mocht je nog zelfs een bolide in de schuur hebben staan dan ben je welkom om mee te rijden.” aldus Verhagen.
Magische grens één miljoen euro
Koen Verhagen, één van de initiatiefnemers van de rit: ‘Eigenaren van exclusieve bolides komen van heinde en verre gekomen om de passagiers een dag te laten vergeten dat ze ziek zijn.’ Bij aankomst op Circuitpark Zandvoort wordt er twee uur lang gereden op het circuit. Een secundaire doelstelling is het inzamelen van geld voor het gerenommeerde kankeronderzoek van de Erasmus MC Daniel den Hoed te Rotterdam. ‘Dankzij de sponsoren gaan we dit jaar door de magische grens van één miljoen euro heen’, aldus Verhagen.
Partners van de MaartenMemorial 2012 zijn onder andere Milano, BINK, Schuberg Philis, Ahoy Rotterdam, eFocus, Circuitpark Zandvoort, Glasnost en Bonhams.
Voor meer informatie: http://www.maartenmemorial.com
Mooi initiatief. Ik wil ooit zelf zoiets op gaan zetten. Niet meer werken en alleen maar nobele dingen organiseren
Iwan,
1Racing minder ?????
Hm nee, denk het niet. Ik probeer dit zéker en de meeting nog mee te doen. I don’t wanna miss a thing!
Overigens nog geen bevestiging van inschrijving gekregen ?? Anderen wel ???