Goed dat het gelukt is. Ik heb er zelf bij mijn leasegebakje voor gekozen om het toch maar te laten doen, enkel omdat er een gat in de bumper gezaagd moet worden. Dat zou de leasemij niet zo relaxed vinden en heb geen zin om die bumper te betalen achteraf.
Ik heb vervolgens bij X aantal verschillende dealers een offerte opgevraagd om eens te kijken of er verschil tussen zit. De goedkoopste afneembare trekhaak (thule met snelsluit systeem) was 650e inclusief montage. De duurste offerte die ik kreeg was ergens tussen de 850 en 900e.
Het loont dus zeker om even een aantal offertes op te vragen.
Wel grappig om te zien dat je de DS3 ook gebruikt voor het vervoer een motor/motoren.
De mijne is ook af dealer eronder gezet. De kosten zijn voor mijn baas. Omdat ik een aanzienlijk duurdere auto mocht leasen.
Dus betaal ik alleen de bijtelling van 14% over de fabrieks accessoires. (dus ook niet de Ashera velgen)
Ik zou dat nimmer zelf doen, tenzij het plug en play is en geen gaten gezaagd of geboord hoeven te worden. Het is tenslotte niet mijn auto.
(Anders was ie allang gechipt, dat moet ik nu nog zien te regelen)
Er is overigens een forumlid die een caravan achter zijn DS3 heeft gehad. Ook mogelijk dus.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
De trekhaak monteren is ook een soort van plug&play; want alle boringen zijn al voorzien.
Het enigste wat je moet doen, is indd een gat in de bumper zagen en een paar bouten aandraaien.
Yoeri: mijn Trial Bike is niet streetlegal, dus moet het maar zo
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Scottie schreef:
Er is overigens een forumlid die een caravan achter zijn DS3 heeft gehad. Ook mogelijk dus.
Ikke
Hier tijdens tussenstop in Luxemburg.
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
vmeertens schreef:De trekhaak monteren is ook een soort van plug&play; want alle boringen zijn al voorzien.
Het enigste wat je moet doen, is indd een gat in de bumper zagen en een paar bouten aandraaien.Yoeri: mijn Trial Bike is niet streetlegal, dus moet het maar zo
Hier hetzelfde, alleen niet met een trial
Mooi ding zeg!! Zoiets wil ik later ook Eerst wat doorsparen…
Hier ziet het er zo uit:
ongeveer 2000km gereden zonder problemen