








Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Nog gelukt?
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971
@XM 2.9 V6 Exclusive
Ik lees net dat je met hetzelfde euvel zit als ik
Ik heb die vorken van de week binnen gekregen maar nog geen tijd gehad om serieus een poging te wagen. Volgende week heb ik meer tijd….
Die vorken zijn zo op gevoel en gehoor van goede kwaliteit.Ze zingen als echte stemvorken. De praktijk zal het oordeel vellen. Voorlopig ben ik zeer tevreden over de aankoop.
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.





























Totaal aantal Berichten: 10402
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Zolang dat zingen niet het enige is wat ze doen komt het wel goed. Met 1 dus alvast spanning erop en dan op de andere een klap. Moet lukken.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.









Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Je zelfde probleem. Ik laat het klusje heel even voor wat het is totdat ik iets meer zin heb om er wederom aan te beginnen. Vind het namelijk echt een kl*teklus. Dus als het jou lukt met die vorken, denk ik ook dat ik weer wat meer moed heb,
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971
Ze is er uit!!! Met de grootste vork en een beitel. Even rustig de boel netjes positioneren met een paar stripjes staalplaat om het aluminium te sparen twee klappen en hopla los. Die vorken zijn echt geweldig, niet mooi afgewerkt maar goede kwaliteit. Helaas is er wel een randje van de tripode gebroken:) Die is nu waardeloos. Is jammer want dat was een hele mooie.
Nu gaat het differentieel van die bak open!
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Mooi werk!! De aanhouder wint, Samuel!
Je ziet: een echte CX Beun kán niet zonder Vork en grote Beitel.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Gefeliciteerd dat het gelukt is.
Je hebt me overtuigd, ik ga de vorken ook bestellen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v