Het noodlot heeft weer s toegeslagen. Na het bijna 2 jaar geleden verongelukken van mijn eerste eend is nu ook mijn 3e eend vanavond verongelukt. Dit keer met mij erin. Ik stond in een file toen ik plots piepende banden hoorde. Keek in de binnenspiegel en zag 1 of andere peugeot opme afkomen…....KABAAAM. ik schoot door tegen een yaris voor me aan. De foto,s vertellen de rest.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Wat er zoiezo kapot is allemaal
-koplampen
-bumpers
-achterlichten
-motorkap
-ventilator (hoop maar dat de motor nog heel is)
-losse 3hoekschermpjes voor
-staartstukken achter krom
-spatbord rechtachter
-kofferbak bodem
-verlichtingsplaat achter
-binnenschermen achter?????? moet ik nog kijken voor de rest of er nog meer kapot is.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Omg
Dat is zonde van de eend maar hoe gaat het met jou?
Rode 2cv6 Club s6 -1987 nu Bleu Celeste
Hopelijk gaat het goed met Art, hij typt nog. Maar gezien in de stoel van de Eend deel ik de zorg!
Wat is dat toch met die nare 508-en? Mijn moeder had er eind december ook al een achterop de C5. Die zat net de de Eend ook klem. Alleen was de strijd daar iets minder ongelijk, de 508 is ook total-loss afgevoerd.
Totaal aantal Berichten: 5472
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Wat een pech..
Maarre indd hoe is het met jouw Art?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Argh, balen! Hopelijk ben je zelf wél ongeschonden eruit gekomen.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Met mij gaat het wel, alleen last van een pijnlijke elleboog. Verder mankeer ik gelukkig zelf niets.
(ben stiekum ook wel blij dat ik vanmorgen tochbesloten had de rode eend niet te nemen vandaag.)
Maar ik baal er wel van, hopelijk pakt de verzekering nog een beetje goed uit…..
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Zal wel totall verklaard worden vrees ik, en ik heb ook de mogelijkheid niet om hem nog te herstellen. Dussssss mocht er nog iemand belang bij hebben….. zou ik zeggen doe een bod. Als de verzekeringskwestie afgerond is moet ie snel weg omdat ik hem nergens kwijt kan.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Balen.
Ik zou zeker overwegen om voor repareren te gaan.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Vorige hadden ze op de parkeerplaats bij elkaar geduwd meen ik me te herinneren?
Dik kl*te dit.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
En geen last van je nek? zonder hoofdsteunen
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Gezien de schade aan zowel de eend als de 508 is de klap niet heel erg hard geweest…
Sterkte met de afhandeling: misschien kun je aansturen op afhandelen van het project door de verzekeraar van de 508… (maar dat zal wel niet)
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Shit man!! maar idd total loss denk ik…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 752
Geregistreerd: 26-02-2011
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Dat is balen Art, maar het belangrijkste is toch dat je er zelf niks aan over houd!
Lijkt mij economisch total loss, maar als het chassis nog goed is is er door een handige klusser wel weer wat van te maken.
Liep de motor nog? Helaas zegt dat ook niet alles…......
Mijn vorige eend stond gewoon geparkeerd op de parkeerplaats langs de weg toen ie geramt werd, daar was ik niet eens bij toen het gebeurde.Zo zie je maar dat zoiets altijd kan gebeuren en dat je auto weinig gebruiken niets uitmaakt.Ik heb tot nu toe nog geen last van me nek…...maar hou t wel in de gaten. Repareren van de eend zou van het verzekeringsgeld waarschijnlijk niet mogelijk zijn, en zelf heb ik geen ruimte en mogelijkheid voor….dus dat houdt gewoon op.
Ik heb het vandaag bij m,n rechtsbijstandsverzekering neergelegd en die sturen een expert, ook gaan ze kijken of ze evt letselschade kunnen verhalen. Ambulance is immers wel geweest. Als alles afgehandeld is verkoop ik het ‘‘wrak’’ compleet zo ie is met kenteken. Of bij geen animo de onderdelen.De motor liep niet meer na de klap. Heb ook niet geprobeerd te starten omdat de koelvin afgebroken was en stijf tegen het rooster aan zat.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)