Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Dat remvermogen van die 5008….ik reed laatst in mijn eend en was echt weer verbaasd over het remvermogen van dat ding. Ik vind het erg rot voor je, hopelijk wil iemand hem nog oplappen.
Dat idd liever dan dat iemand er een tupperware badkuip opzet, maarja…....wie de eigenaar wordt moet dat zelf weten natuurlijk.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 163
Geregistreerd: 19-03-2007
- Ami 8 berline business edition
Zoveel mafkezen op de weg, overal mee bezig behalve opletten en dan jou of mij proberen de weg af te rammen.
Ik vind het zowiezo al link zonder derde remlicht in die oldtimers met die kleine lichtjes, waardoor die mafkezen ons niet zien.
Zonde van je wagen, goed dat je er nog bent.
Groeten,
Maurice
La vache qui rit.
Ex: Seat 850Special, Sunbeam, GSA, Opel Corsa, BX Leader, AX , ZX, Xantia 1.8 16v
Totaal aantal Berichten: 43311
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
makado schreef:Zoveel mafkezen op de weg, overal mee bezig behalve opletten en dan jou of mij proberen de weg af te rammen.
Tjonge jonge… Slechte dag gehad?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Tja, er zijn er best veel als je erop let die hun auto als mobiel kantoor gebruiken…... dit was er idd ook zo 1
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Alweer snert! Je hebt er geen geluk mee…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
nee idd, en er is werkelijk niets dat ik er aan kan doen. Ik vrees al voor mijn rode eend…...........
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik ben vanmorgen bij de eend geweest en heb zelf de schade eens opgenomen.
Laat ik maar positief beginnen.
-chassis is nog recht.
-motor is ook nog goed en heeft alweer gelopen.
-stoel kon ik zo weer in de rails plaatsen, dus die zit ook alweer.
-voorspatbord links blijkt niet geraakt.
-losse 3hoekschermpje linksvoor was weer in vorm te buigen ,dus is ook nog goed.
-contact rol was uit elkaar gesprongen (door mijn knie?) maar heb ik weer kunnen maken.
Wat er stuk is aan de voorkant
voorbumper
spatbord r.v
losse 3 hoekschermpje r.v
motorkap
ventilator+ rooster
grille
wat er stuk is aan de achterkant
kofferdeksel.
achterbumper
verlichting l en r
kofferbakbodem
binnenschermen l+r
staartstukken l+r
plaatdeel waar de achterlichten en de kentekenplaat op zitten.
Plan voor nu is dat ik zelf de voorkant ga maken, Ik heb gelukkig nog het ea op voorraad. Moet alleen nog een rv spatbord hebben en een los 3hoekschermpje rv. Vervolgens schroef ik 2 achterlichten op de achterkant zodat de eend dan in elk geval weer op de weg mag rijden.
Verder zoek ik dan iemand die voor mij de plaatdelen die achter stuk zijn er voor me in kan lassen.
dus binnenschermen, l+rstaartstukken l+r ,plaatdeel waar de achterlichten en de kentekenplaat op zitten. Afwerken en lakken doe ik zelf dan wel weer. Mocht iemand dit lezen en dit voor me willen/kunnen doen graag een pm met prijs en locatie. Maakt me niet veel uit waar het is, ik kom de eend brengen.
foto,s
voorste chassisbalk nog kaars recht!
reservewiel moets ik leeg laten lopen om hem eruit te krijgen
hier is alles nog recht!
hier ook oke, dit is de doos waar de achterbank opstaat
brug waar de achtergordels aan vast zitten ook allemaal in orde,
het is dus echt alleen de kofferbakbodem die verkreukeld is met de binnenschermen.
motor draait weer en de koeltunnel is weer recht!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
zo te zien is hij over het chassis geschoven, en dat is je geluk wat dat betreft…
succes met de reparatie!
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Leuk las klusje. Als je nou ff naar Ierland rijdt waar ik woon leef ik me er ff op uit
Maar ik had dat wel gedacht, valt mee als het chassis niet geknakt is. Voorkant stelt echt niets voor die onderdeeltjes vervangen. Maar ja, die achterkant is wel een hele klus als je het echt weer helemaal strak wilt.
Succes!
Was de expert al langsgeweest?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 752
Geregistreerd: 26-02-2011
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Mooi dat je van gedachten bent veranderd en deze auto weer opknapt , de topictitel kan nu dus ook worden aangepast!?
Ja , zo staat het er voorlopig wel voor. Voorkant ga ik zoiezo doen, en rijdbaar maken. Mocht ik niemand vinden voor de achterkant (zal ook wel bij wat bedrijven langsgaan evt) dan is de eend iig verkoopbaar als zijnde rijdbaar. Iemand nog een tip of goede ervaringen met een schade bedrijf. Liefst laat ik wel doen door iemand met verstand van eenden. De schade expert is vrijdag geweest, maar heb ik nog niets van gehoord dus dat zal komende week wel zijn.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Kijk of je gewoon de achterkant kunt laten maken op kosten van de tegenpartij.
Ja, dat zoiezo. Maar de eend zal wel tt verklaard worden, wat wil zeggen dat de reparatiekosten via het officiele cirquit hoger liggen dan de dagwaarde van de eend. Het bedrag dat ik krijg weet ik nog niet maar daarvan gaat de reparatie idd gebeuren.Het plaatwerk voor de achterkant komt al of 550 euro, en dan zit het er nog niet in.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)