Jumpy staat van binnen blank na regen
Jumpy1.9D
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 14 juli 2012 03:23 PM

Hallo,

Ik heb een ctroen jumpy uit 1999. De laatste tijd als het goed heeft geregend staat het voetengedeelte blank van het regenwater.. is dit een vaker voorkomend probleem? en wat kan ik er aan doen?

Het water komt ergens bij de voetengedeelte van de passierskant erin. Onder het opbergkastje, en dan iets dieper.

Ik hoor het wel.

Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 14 juli 2012 05:54 PM
  [ # 1 ]

Ik ken de jupys niet maar heb hetzelfde al gehad in een saxo oorzaak afloop aan de wielkasten voor waren verstropt. 

Zand en vele verteerde blaadjes waren de oorzaak.

Even reinigen en en (hopelijk) opgelost.  Tuinspuit erin en 5 minuten laten lopen en daarna kijken wat er gebeurd.

Profiel  

Jumpy1.9D
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 14 juli 2012 06:45 PM
  [ # 2 ]
K_saxo schreef:

Ik ken de jupys niet maar heb hetzelfde al gehad in een saxo oorzaak afloop aan de wielkasten voor waren verstropt. 

Zand en vele verteerde blaadjes waren de oorzaak.

Even reinigen en en (hopelijk) opgelost.  Tuinspuit erin en 5 minuten laten lopen en daarna kijken wat er gebeurd.

Die ruberen roostertjes onderaan de vooruit? En dan daar de tuinslang op houden?

Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 15 juli 2012 01:12 PM
  [ # 3 ]

nee   motorkap openen dan de in de “kuip” de 2 gaten links en rechts die (zitten richting wielkuipen eens goed doorspuiten. 

en eventueel de uitmondgaten (deur openen links en rechts dan zie je aan de kant van de scharnier onderaan een “kuip”) daar komt het water dat van boven komt in ook uitspuiten.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook