CX RD uit 1986 mag weg
Allert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 17 juli 2012 12:00 PM

Hoi allemaal,

Het is tijd geworden om afscheid te nemen van mijn trouwe, oude dieseltje. Hoewel ze nog geen krimp gegeven heeft vind ik dat de kilometers die ik dagelijks maak wat te veel van het goede zijn voor de 26 jaar oude dame en wordt het voor mij tijd voor iets moderners.

Voordat ik een advertentie op de bekende sites zet, wilde ik de verkoop hier even ‘vooraankondigen’, wellicht dat een forumlid interesse heeft.

Het gaat dus om een CX 2.5 RD uit 1986 in de kleur Gris Renard met net 3 ton op de klok.
De auto is hard en zit netjes in de lak. Deuren en dorpels e.d. vertonen GEEN roest.
Ik heb de auto het afgelopen half jaar dagelijks gebruikt voor woonwerkverkeer en ze heeft me nooit laten staan. Start goed, loopt goed, rijdt goed.

De APK loopt nog tot 16 januari 2013.

Het interieur is ook netjes te noemen en is uitgevoerd in een stof die ik nog niet bij een andere CX heb gezien (grijsblauw met een lichtgeel streepje). Geen scheuren in de bekleding of barsten in het plastic, afgezien van een barstje in de linker(licht)satelliet, waarvan ook de grootlichtknop mist.

Verder is de auto voorzien van de volgende feilloos werkende zaken:
- elektrische ramen voor
- elektrisch schuifdak
- centrale vergrendeling met afstandbediening
- Kenwood radio met USB en bluetooth (kan er ook uit Smile)
- 14” GTi-velgen

De velgen zitten nu niet onder de auto en zouden voor het mooie wel opnieuw gespoten mogen worden. Dit wil ik desgewenst wel verzorgen (netjes in twee kleuren). De auto wordt dan keurig op de GTi-velgen afgeleverd.

Recentelijk zijn de volgende zaken vervangen/ververst:
- Veerbollen voor
- Dynamo
- Accu (nieuw)
- Waterpomp (nieuw)
- Motorsteunen (boven + onder)
- Oliedruksensor
- Motorolie
- Bakolie
- LHM

Ik zal vanavond even foto’s maken!

Vragen en/of interesse? Stuur me een berichtje!
Meer gegevens zijn te vinden in de advertentie in de markt.

Groeten, Allert

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6503

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 17 juli 2012 01:55 PM
  [ # 1 ]

Leuk interieur, zie je inderdaad heel weinig. Maarre… als je die foto’s erbij zet, zet er dan meteen een prijsje bij… Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

Allert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 17 juli 2012 02:25 PM
  [ # 2 ]

Een prijs is misschien wel handig, inderdaad Smile

Aangezien ik op korte termijn iets anders wil gaan rijden mag ze van mij betreft weg voor
€ 2750,-

Groeten, Allert

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook