Mijn BX 16rs Break te koop
Arjanis
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 23 juli 2012 07:22 PM

Het is waarheid geworden heb het nog even kunnen rekken maar moet er nu aan gaan geloven. Mijn bx moet ruimte gaan maken wegens gezinsuitbreiding. En een vriendin met bekkeninstabiliteit. Moeten wij een automaat aanschaffen. Dat wil zeggen dat mijn handgeschakelde bx eruit moet.

Het is een prachtig mooie champagne goude bx break die altijd heel fijn heeft gereden bij mij. Gezien ik graag de auto blijf volgen en ik dus ook gewoon bezoeker van dit forum blijf. Zet ik hem nu hier te koop wellicht dat ik er iemand hier blij mee kan maken. De auto heeft nu 104000 km gereden. En kan dus voorlopig gemakenlijk nog even vooruit. Heeft ook altijd prima mijn caravan getrokken dus campeerders eat your hart out. Weet niet zo heel goed wat ik voor de auto moet vragen dus begin ik maar gewoon ergens. 2250,- is dus mijn start bedrag maar biedingen zijn welkom. betere foto’s volgen nog maar heb nu even niets anders voor handen.
Ik hoop echt dat er iemand van het forum op deze auto zit te wachten want dat zou mij een veel beter gevoel geven bij de verkoop!

Laat me weten als je vragen hebt en ik zal zo snel mogenlijk hierop antwoorden.

Afbeelding Bijlagen
Bx achter klein.jpgBx voorkant klein.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 23 juli 2012 07:25 PM
  [ # 1 ]

Kun je misschien wat meer vertellen over de staat van het onderhoud, eventuele historie en misschien wat foto’s van de binnenkant?

Profiel  

Arjanis
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 23 juli 2012 07:27 PM
  [ # 2 ]

Meerdere foto’s volgen nog en over de staat van onderhoud zal ik dan ook dieper ingaan. Komt dus goed geef me even de tijd anders mocht je intresse hebben kun je altijd vragen

Groeten Arjan

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook