Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Maar hij is wel aardig scherp en de auto’s staan er helemaal op, en dat de horizon dan scheef is, dat kan eigenlijk ook niet anders als je niet door de zoeker kijkt
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Hier is een leuk filmpje van Citroën over de hoogtepunten van 2012. Natuurlijk wordt daarin ook aandacht gegeven aan de 15e ICCCR in Harrogate.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2400 Super
Voor de souvenirjagers onder de Citroën-liefhebbers is er goed nieuws. Er komt zowel een boek als een DVD met schitterend beeldmateriaal van dit tegelijk zeer Britse en zeer internationale evenement. Het boek kost 20 pond, de DVD 10 pond en de twee samen kosten 25 pond, exclusief verzendkosten. Je kunt bestellen op icccr2012.org.uk. Indien je interesse hebt, moet je zorgen er snel bij te zijn, want de oplage is beperkt. Als je nu bestelt, kun je de levering nog in juni verwachten.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik heb op CitroMobile al wat Pdfjes mogen zien en het boek zag er zo op het eerste gezicht netjes uit!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nigel en Mick hebben mij op Citromobile overtuigd om het te kopen, dus ik heb het nu besteld. Ben heel benieuwd!
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
van de voorpagina
15th ICCCR: boek en DVD nu beschikbaar!
Straks is het alweer een jaar geleden dat, zo zou achteraf blijken, een schitterende vijftiende editie van de ICCCR georganiseerd werd. Zij die er waren hebben heimwee, zij die er niet waren vooral veel spijt. Voor al deze mensen is er nu goed nieuws, want er is nu een mooi boek en DVD uit over deze grootse meeting.
De redactie had de eer en het genoegen het boek al in ‘preview’ te kunnen bekijken. Het valt direct op dat het lange wachten beloond wordt. Werkelijk prachtige foto’s van vanalles en nog wat die in Yorkshire te zien was. Statige rijen zwarte (hoe kan het ook anders) Tractions, prachtige neuzen van C6’en, sfeerimpressies, het zit er allemaal in.
Het boek is opgedeeld in verschillende categorieën, zoals ‘Clubs’, ‘Entertainment’ of ‘Keep Left Museum’. Het laatste herbergde enkel de rechtsgestuurde Citroëns zoals deze over de plas geleverd werden. Door al deze verschillende rubrieken krijg je heel verschillende indrukken te zien op werkelijk prachtig vastgelegde foto’s. Ook de reis zelf, voor velen de grootste uitdaging, naar de ICCCR wordt niet vergeten. Want geef nou toe, hoeveel keer staat je slagschip op een nog groter schip?
In 2000 foto’s word je ondergedompeld in de gezellige drukte van deze bijeenkomst, pagina’s lang geniet je van al dat fraais en hier en daar staat in verschillende talen wat uitleg bij. Dit boek, en ook de video kan je vanaf 15 juni bestellen voor de prijs van £20 per boek, £10 per DVD of £25 voor boek én DVD en wel via deze link: http://www.traction-owners.co.uk/icccr_store/upload/index.php?route=product/category&path=74
Wees er snel bij, want het is een beperkte oplage van een toch wel uniek evenement, en op is op! Een ideaal vakantiegeschenk?
tekst: demuywo, foto: CitroenAZU
Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
Boek al enige tijd geleden besteld, ben benieuwd.
Bekende auto op de foto van Martijn.
Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
Vandaag een verrassing in de brievenbus,
Een pakket uit Engeland met een boek en DVD
Is een zeer mooi boek geworden,
een leuke herrinering aan een mooi evenement
Daar sluit ik mij bij aan. Ook bij mij klepperde vandaag de brievenbus. Leuk om je eigen ID in het boek te zien staan. Goed voor een paar uurtjes leesplezier!
Totaal aantal Berichten: 184
- SM 2,7 Carb.
- C6 (2005-2012) 2.2 hdif exclusive
- ID/DS 23 injection electronique Pallas
- Saxo vts 1.4
- GS/GSA 1220 Pallas
- Xantia 1.9 TD Break
bij mij nog niet.
nog mar even ongeduldig wachten.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Prachtig boek! Net even het voorwoord van Nigel gelezen. Geweldige vent met veel zelfkennis!
Nu maar eens op zoek gaan naar bekende mensen en auto’s. En wellicht ergens de eigen CX.
- CX 2400 Super
Zal ik het boek dan toch ook maar bestellen?
Mooi boek en een persoon berichtje erin, super!
Zeker een mooie aanwinst voor in de kast.
Ik kon mijn auto, mijzelf of mijn zoon niet in het boek vinden.
Eens een DS altijd een DS.
- CX 2400 Super
OK, ik ben overstag gegaan!
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Rens, op pagina 119 ook enkele foto’s van de prachtige tourrit die Peter, Robin en jij toen hadden georganiseerd over oa de Buttertubs Pass
Ps, vanavond ook de dvd bekeken. Die zou ik er niet bij bestellen.
Voegt weinig toe.
Groet, Rogier