Nugoed: titel zegt het eigenlijk.
Ik heb een bx gevonden die een sloopkandidaat was, en die ik dus voor weinig heb kunnen redden.
Zit ik er alleen even mee dat ik binnenkort geen tijd heb om enig onderhoud te plegen, noch intenties heb om zelf deze wagen binnen korte tijd te gaan rijden.
oplossing is dus het schorsen van de BX (break!) maar dan moet hij nog ergens buiten de openbare weg staan.
Iemand suggesties of een goedkope stalplek over?
Zelf hoef ik er dus niet als sleutelplek gebruik van te kunnen maken.
groet,
Rémy
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Ik ben niet nieuwschierig hoor, maar wat voor uitvoering/ motorisering is het? altijd goed dat BXen van de sloop gered worden!
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Twan238 schreef:Ik ben niet nieuwschierig hoor, maar wat voor uitvoering/ motorisering is het? altijd goed dat BXen van de sloop gered worden!
19TZI break.
heb me laten vertellen dat daar dezelfde motor als in een gti inzat?!?
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Dat is inderdaad een blok met multipointinjectie
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Inderdaad, eigenlijk is het een GTi break. Je hebt als het goed is ook het dashboard met alle meters erop. Lijkt mij een leuke wagen om te hebben, een handbak zou helemaal leuk zijn.
Eveneens ben ik tevens ook.