2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Kostprijs voor een goede serie 2 cx
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 27 augustus 2012 08:29 PM
  [ # 16 ]

leer

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 27 augustus 2012 08:38 PM
  [ # 17 ]

Voor tussen de 5 en 10k moet het echt lukken om een mooie cx te vinden. Gewoon goed zoeken en vergelijken!

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 27 augustus 2012 09:38 PM
  [ # 18 ]
cx25gtit2 schreef:

leer


Hoe zal de bestuurders stoel eruit zien, staat niet afgebeeld.
Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3197
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 27 augustus 2012 09:40 PM
  [ # 19 ]

Maar , een CX waar je probleemloos dagelijks mee wil rijden .

En daarbij alle onderhoud en herstellingen LATEN doen ,

is volgens mij niet echt verenigbaar met een CX vrees ik Rolling Eyes

Walter nice day

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10402
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 27 augustus 2012 09:42 PM
  [ # 20 ]

Met een erg dikke portemonnaie lukt dat wel

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 27 augustus 2012 10:00 PM
  [ # 21 ]
jantje1948 schreef:

Met een erg dikke portemonnaie lukt dat wel

En die heeft Jantje, alle gekheid op een stokje, Laughing 

David ga niet eerst in een CX Turbo 1 of 2 proefrijden want dan ben je verkocht. love1

Als je wil mag je samen met mij in de Femme CX T2 Vems proefrijden om te ervaren hoe een moderne CX zweeft en zit.

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
Gepost: 27 augustus 2012 10:06 PM
  [ # 22 ]
break23m schreef:

Als je luxe zoekt in combinatie met een lichtgekleurd interieur is de 22 TRS wellicht een aardig alternatief voor de Prestige Turbo. Bijna alle luxe van de GTI en een motor die ook heel prima prestaties levert.

En niet te vergeten: met een configuratie die een heel stuk bedrijfszekerder is en voordeliger in onderhoud! Wink


Edit [Harrymodus] tenzij je er direct VEMS in laat bouwen uiteraard![/harrymodus]  blehh

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 27 augustus 2012 10:41 PM
  [ # 23 ]

Ik zou het niet laten afhangen van een lichte kleur interieur…....... Het is toch de combinatie waar je voor valt, maar het is prettig als er een net interieur in zit.

De meeste mensen gaan ergen kijken en soms komen ze met een andere voiture thuis dan ze gepland hadden Laughing  Ik, zei de gek Wink

Succes very good met je zoektocht

Profiel  
 
Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 27 augustus 2012 10:43 PM
  [ # 24 ]

He Léo, ik verwacht hier eigenlijk jouw een-goede-cx-kost-eigenlijk-altijd-hoe-je-het-ook-wendt-of-keert-6000-euro-betoog! Laughing

edit: overigens is mijn opmerking goed bedoeld hoor! Smile Als er íemand hier wat van de door mij zo geadoreerde CX’en weet, dan is het Léo wel Wink

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 27 augustus 2012 10:44 PM
  [ # 25 ]
Nelis Infra schreef:

He Léo, ik verwacht hier eigenlijk jouw een-goede-cx-kost-eigenlijk-altijd-hoe-je-het-ook-wendt-of-keert-6000-euro-betoog! Laughing

Ssssssssssssssst haha

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 augustus 2012 10:49 PM
  [ # 26 ]

Waarom wordt iedereen altijd een 25 GTi (Turbo) afgeraden?
Of eerst met een andere CX beginnen?

Mijn eerst CX is gewoon mijn huidige CX Turbo, en daar heb ik nooit spijt van gehad! Wink
Ik heb wat tijd geinvesteerd om het injectie systeem grofweg te begrijpen met als gevolg dat de CX nu gewoon super loopt.
Hetzelfde geld voor de ABS als je eenmaal het schema heb hoe je het door kan meten dan heb je een storing zo gevonden.

Wellicht kost het op de lange baan iets meer dan een CX 22 TRS, maar om nu te zeggen dat de serie 2 2500 blokken alleen maar problemen hebben lijkt me ook wat overdreven.
Bij een “eenvoudige” CX met carbs kan je net zo goed door een simpele elektronische storing langs de weg komen te staan.
Uiteindelijk zijn het allemaal oude auto’s en kost het gewoon wat meer.

Ik zou zeggen als je een leuke CX voor de hobby wil, doe het dan gewoon in 1x goed.
Ik heb inmiddels al zoveel CX rijders horen zeggen “ooit wil ik ook een turbo 2, dat is toch wel de ultime CX” Wink

Profiel  
 
Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 27 augustus 2012 10:52 PM
  [ # 27 ]

nono Er is maar één ultieme CX, Arjan…. En dat is natuurlijk de Serie 1 Prestige… Wink

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 augustus 2012 10:56 PM
  [ # 28 ]

Dat zeggen ze tegen mij hé Wink
Uiteraard ben ik het ook wel met ze eens Laughing

Weinig rijervaring met een Prestige serie 1, ik denk wel confortabeler.
Maar op snelheid denk ik dat een CX Turbo wel fijner rijdt, de extra lange 5de versnelling zorgt voor veel rust in de auto.
En meningen verschillen gelukkig natuurlijk gewoon Smile

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 27 augustus 2012 10:59 PM
  [ # 29 ]
Nelis Infra schreef:

nono Er is maar één ultieme CX, Arjan…. En dat is natuurlijk de Serie 1 Prestige… Wink

Yep

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 27 augustus 2012 11:04 PM
  [ # 30 ]
Nelis Infra schreef:

nono Er is maar één ultieme CX, Arjan…. En dat is natuurlijk de Serie 1 Prestige… Wink

Nee, dat is voor een ieder heel persoonlijk, je kan ook heel blij van een 2 liter worden, het is maar net welk type je bij de strot pakt om het maar eens plastisch uit te druken.
Ja, toch?. cool smile

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
 
2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook