Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Deelnemer nr. 36! Nog niet bekend met welke auto.
We zijn over de helft…
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Zometeen na het eten maar eens richting Spaarndam navigeren.
JW
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gelukkig groeit de lijst nog, ook al is het maar langzaam…
Misschien na vanavond nog een paar?
Ik heb de film thuis, en de trainingsdag al gekeken. Erg leuk beelden
Nog even een keer lekker gaan zitten voor de rally zelf.
Het was een geweldige avond. Leon en de rest van de organisatie bedankt.
De film was echt een topper. O.a. door de techniek met de dubbele camera die zo verrassend was, dat je 1,5? uur ademloos zat te kijken.
Hoe kan je nu weerstand bieden aan zoveel enthousiaste deelnemers, die je allemaal proberen over te halen om toch vooral mee te doen?
Het aanmeldingsform en het geld is onderweg. De keuze voor de Xant V6 of GS Break was nog wel even moeilijk, maar we hebben ons laten overtuigen dat de GS de betere rally-auto is. En volgens Yuri is een klein gebrek geen bezwaar.
Adri (ook namens Michiel)
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik ga het zeker niet tegen spreken, maar ik ben toch wel even benieuwd wat de argumenten waren waarom de GS een meer geschikte auto is.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het is LEUKER en biedt meer uitdaging… Blijft ie heel of niet bv..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ah, dat lijkt me helemaal waar
Die GSjes doen altijd leuk mee met de rest in het veld.
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Een licht wendbaar autootje is natuurlijk snel in het voordeel. Daarom wil Ree graag meedoen met de HY.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hoewel ik er persoonlijk niet aan zou moeten denken om in een HY de LCP te rijden, zou ik het echt geweldig vinden als jullie dat gaan doen
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
er hebben eerder een setje Hy’s aan de presse deelgenomen. Ging prima.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Even afmaken die HY dus
Arjan Verkade schreef:
Ik ga het zeker niet tegen spreken, maar ik ben toch wel even benieuwd wat de argumenten waren waarom de GS een meer geschikte auto is.
Ik ben de namen weer vergeten, maar meer dan één deelnemer vond de GS verre te prefereren boven de Xant en wel hierom:
- Bewegelijk, redelijk snel en compact, hetgeen een voordeel is op de vele kleine landweggetjes.
- Door het beperkte vermogen en massa een laag startnummer dus vroeg starten, hetgeen gunstig schijnt te zijn.
Maar de mooiste reden om geen Xantia te kiezen kwam van Leon:
- Met een Xantia weet je zeker dat je de rally uitrijdt en één van de charmes is dat je een goeie kans maakt om onderweg iets af te breken zoals een uitlaat, aandrijfas, enz.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Breeze schreef:één van de charmes is dat je een goeie kans maakt om onderweg iets af te breken zoals een uitlaat, aandrijfas, enz.
Adri
ahahaa! Pure werkverschaffing dus!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooi gezegd
Overigens, wordt dit jaar het startnr na starnr 16 bepaald dmv de betalingsdatum
Dus vroeg betalen is vroeg starten. Tenzij je bij de 16 traagste deelnemers hoort.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Volgens mij starten wij daarom meteen nà jullie Arjan. Prima, want dan hebben we niet voortdurend een Turbo in onze kofferbak hangen…
Zo te zien start de Talbot Samba na ons. Tenzij hij al bij de 16 langzaamste hoort…