Hallo Citroën liefhebbers,
Even voorstellen:
Ik heet Bas en ben door Jim (cx25gtit2) een beetje overgehaald of aangestoken om hier eens lid te worden…
Een 10 a 15 jaar geleden was ik behoorlijk actief met Citroëns en bekend met de autowereld rondom Eindhoven toentertijd. Veel gesleuteld, gesloopt en geleerd bij verschillende bedrijven, zelfs een korte tijd actief geweest bij de XM club. Ik ben vrij abrupt uit het wereldje gestapt, vooral vanwege carrière (ik studeerde af en vond werk dat bij mijn studie paste, later naar het buitenland ook). Daarna ben ik alleen nog hobbymatig bezig geweest, en bezit nu nog steeds 1 Citroën: een blauwe CX 2400 Prestige uit 1977, laagdaks. De auto is 8 jaar geleden gerestaureerd en een (deel van het) verslag is nog steeds op internet te vinden (home.zonnet.nl/patserij/prestige.htm) .
Vervolgens heb ik het zo druk gekregen met bedrijf, familie en allerlei andere zaken dat ik jarenlang helemaal niets meer met de hobby gedaan heb… Op af en toe een ritje na.
Een paar weken geleden mailde Jim mij om te horen hoe het met de Prestige is afgelopen, en vorige week herinnerde de RDW mij dat de APK eraan kwam, dus deze week de CX weer uit de stalling gehaald (Nieuwe accu erin, starten lopen!). Nu is het vlammetje weer wat aangewakkerd om wat meer tijd proberen vrij te maken voor de Citroen hobby
Nu las ik wat rond op het forum en ik zie warempel dat mijn auto in meerdere threads genoemd wordt… Reden om maar es lid te worden zodat ik mee kan babbelen.
Ik heb nog heel wat bij te lezen, dus dat ga ik vanavond met een pilsje erbij maar eens rustig doen!
En wat heb jij vandaag in elkaar gebasteld?