



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Denk waar ken ik die steunen van.
Mooi werk,kun je lekker overal bij.
Succes VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.


























Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
erikkuiper schreef:ze zweeft
Daar hebben we meestal een heel ander beeld bij . Succes met je project.
wat een ruk avond zeg.
ik dacht even het eerste gat in het chasis te repareren.
ben ik de complete avond bezig geweest een trechtertje te maken.
eerste foto is het gat, tweede en derde de mislukte versies en volgende post het resultaat.
morgen nog de knikken eruit kloppen en dan eindelijk vast lassen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Wel netjes toch?
Hoeveel gaten moet je nog op deze manier repareren? Want als ze allemaal zo zijn, lijkt een ‘nieuwe’ langsligger wellicht efficiënter.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
T zijn er twee, die met die zachte rubbers.
Zijn die liggers te krijgen dan?
Ik moet natuurlijk wel lange hebben.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Krijgen doe je niet zoveel…. maar goed, als je nog slechts één gaatje hoeft te repareren, valt het ook wel mee. Dan zou ik ze niet helemaal losboren.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
erikkuiper schreef:T zijn er twee, die met die zachte rubbers.
Zijn die liggers te krijgen dan?
Ik moet natuurlijk wel lange hebben.
Klinkt wel leuk,ik moet wel een lange hebben
Jij hebt helemaal geen lange nodig,de langsliggers zijn bij iedere cx het zelfde,
En zijn zo her en der nog te koop.
Op MP staat ook nog ergens een setje( vind ik te duur).
Maar een ander zegt,zie ze Maar eens te vinden.
Het achterste gedeelte van een limousine ,break of een prestige is langer,dus waar je draag armen enzo aan zitten.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
F.SvM schreef:Maar een ander zegt,zie ze
Maar eens te vinden.er maar eerst eens onderuit te halen!
Kost best tijd hè? En tijd = toch geld.
Bij de meesten gaan ze dus met koets en al naar oudijzer, mede omdat ze anders “te duur” worden.
Wat vragen ze voor die set op MP?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Edit: o kijk nou, je wordt weer op je wenken bediend! Ik zou bij Evan gaan winkelen!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Marktplaats staan ze niet meer.( ik kan ze niet meer vinden)
Leboncoin stonden ze ook,dacht driehonderd euro.( nieuw)
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Hmmm, wel iets om over na te denken.
Zal vanavond eens kijken hoeveel werk ik bespaar en hoeveel tijd vervangen zal kosten.
Als , dan gaan ze wel weer met klinken vast
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Wanneer er schade was,en er werd een nieuw deel tussen gezet,dan kreeg je 24 m6 of m8 boutjes mee geleverd met het reparatie deel.
En als je dit gaat doen,behoor je een richt bank te hebben,zodat het voor en achter frame in lijn blijven staan.
Dus let wel op als je dit gaat doen,denk dat twee stukjes lassen makkelijker is.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.